InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Nedelja, 17.11.2019 || Sudjelujte na 14. VINOcomu  |  Svježe mljevena kava vs. instant  |  10 godina Argeta Exclusive okusa  |  Uz mladu Frankovku i Graševinu obilježeno Martinje s potpisom Feravina  |  Burger King predstavlja Rebel Whopper: 100% Whopper, 0% meso  |  Predstavljanje Agrolaguninih proizvoda na zagrebačkoj špici  |  Dvije hrvatske kuće za odmor najbolje u Europi  |  METRO je ponosni partner prestižnog kulinarskog natjecanja Bocuse d'Or Croatia  |  Posjetite Festival mladog vina “Portugizac Plešivica” i sireva iz Zagrebačke županije  |  Mlado Međimurje po drugi put oduševilo svježinom i pitkošću mladih vina  |   Legendarni Kaltenberg proslavio povratak na hrvatsko tržište  |  Valamar očekuje rast prihoda i operativne dobiti na godišnjoj razini između 8 i 10 posto  |  Vino uz žlicu: Variva s Dolca u Hiltonovu restoranu ReUnion  |  Dražen Boban novi predsjednik Udruženja ugostiteljskih djelatnosti HGK  |  Restoran Terbotz – jedinstvena gastronomija s najljepšim kontinentalnim pogledom u Hrvatskoj  |  Vinski razgovori uz destilate Rossi  |  Novi trendovi u svjetskom kulinarstvu i hotelijerstvu visoke kategorije na petom izdanju Istria Gour  |  Ekskluzivnom večerom u restoranu Oliveto završeno treće izdanje Aminess Wine&Gourmet Nights   |  Vina Laguna osvojila tri zlata na prestižnom natjecanju u Italiji  |  U srcu Münchena ekskluzivna prezentacija hrvatske gastronomije  |   ||
   

Hrvatska: Drama s kavom u Drami

18.03.2019
Stihovi su glas duše, osvajaju mnoga srca, uz njih se rađaju ljubavi i dijeli sreća. Mirisna kava, dodir pera i zagrljaj inspiracije nit su vodilja ovogodišnje Julius Meinl globalne kampanje: "Platite kavu stihom", koja svake godine 21.3, na Međunarodni dan poezije nadahnjuje tisuće ljudi diljem svijeta na pisanje stihova.
 
 
 
Po svoju dozu inspiracije svratili su predstavnici medija, no i nekoliko umjetnika kao što su Hrvoje Klobučar, Goran Grgić i Iva Visković i podijelili svoje nadahnuće u zagrebačkom Drama Baru. Onima kojima je ponestalo inspiracije pomogla je mlada umjetnica Deniss Grgić, a zajedno su napisali pjesmu kojom je i najavljena ovogodišnja kampanja. Julius Meinl već šestu godinu poziva sve ljubitelje kave da zagrle svoju inspiraciju i ispišu na papir svoj stih te njime plate kavu ili čaj. Kampanja se provodi u više od 40 zemalja svijeta, a u Hrvatskoj ljubitelji kave mogu svratiti 21. ožujka u jedan od 150 Julius Meinl partnerskih ugostiteljskih objekata i u njima zamijeniti svoje stihove omiljenim napitkom.   Popis lokacija koje se uključuju u kampanju može se pogledati na web stranici.
 
Često surađujemo s umjetnicima, jer naša kava nije samo kofeinski napitak, već je stoljećima izvor nadahnuća mnogim pjesnicima, umjetnicima, no i svima ostalima, koji otkrivaju pjesmu svoje duše. Umjetnost se već 157 godina suptilno provlači kroz dizajn naših šalica, logotipa i pakiranja. Ponosni smo da je tradiciju kulture bečke kavane, čiji smo ambasadori, 2012. godine zaštitio UNESCO kao nematerijalnu baštinu”, naglasio je  Luigi Simonetta, predsjednik Uprave Julius Meinl Hrvatska. Predstavio je i novi  proizvod - Classic Collection Orient Express mješavinu. Stručnjaci tvrtke Julius Meinl osmislili su tu kavu posebno za Hrvatsku. To je ujedno i prvi put da se kreira lokalni proizvod za jedno tržište.



Nazad
 
 
 
 
back to top