InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 04.06.2020 || Le Premier predstavlja slastice u kojima možete uživati i kod kuće  |  Suradnja HTZ-a i renomiranog australskog portala Chef's Pencil  |  Otvaraju se objekti Jadrana d.d.  |  Okus ljeta u bočici- stigla je Somersby lubenica  |  Istarska priča o uspjehu i vinu  |  Bolt pokreće uslugu dostave hrane u Zagrebu - Bolt Food  |  Podrška Valamarovom programu za očuvanje radnih mjesta „Pauza, Restart“  |  Beč stimulira odlazak u restorane  |  Slovenija: Grad Ljubljana ugostiteljima smanjio najam  |  Jeste li već popili kavu u prvom virtualnom kafiću u Hrvatskoj?  |  HZJZ objavio pravila za hotelijere  |  Predlaže se vaučerska shema   |  Otvorena online vinoteka Iločkih podruma   |  Južnokorejski turistički časopis SRT uvrstio Hrvatsku i otok Rab u TOP 8 destinacija svijeta  |  Trend pada turističkih noćenja se nastavlja  |  Nautički turizam traži omogućavanje plovidbe svim plovilima i gostima  |   Zajednica pustolovnog turizma HGK traži pokretanje svih aktivnosti  |  Hotelijeri traže nastavak mjera za očuvanje radnih mjesta   |  Kongresni i poslovni turizam u velikim gubicima  |  Nova akvizicija u Badelu 1862  |   ||
   

Hrvatska: Drama s kavom u Drami

18.03.2019
Stihovi su glas duše, osvajaju mnoga srca, uz njih se rađaju ljubavi i dijeli sreća. Mirisna kava, dodir pera i zagrljaj inspiracije nit su vodilja ovogodišnje Julius Meinl globalne kampanje: "Platite kavu stihom", koja svake godine 21.3, na Međunarodni dan poezije nadahnjuje tisuće ljudi diljem svijeta na pisanje stihova.
 
 
 
Po svoju dozu inspiracije svratili su predstavnici medija, no i nekoliko umjetnika kao što su Hrvoje Klobučar, Goran Grgić i Iva Visković i podijelili svoje nadahnuće u zagrebačkom Drama Baru. Onima kojima je ponestalo inspiracije pomogla je mlada umjetnica Deniss Grgić, a zajedno su napisali pjesmu kojom je i najavljena ovogodišnja kampanja. Julius Meinl već šestu godinu poziva sve ljubitelje kave da zagrle svoju inspiraciju i ispišu na papir svoj stih te njime plate kavu ili čaj. Kampanja se provodi u više od 40 zemalja svijeta, a u Hrvatskoj ljubitelji kave mogu svratiti 21. ožujka u jedan od 150 Julius Meinl partnerskih ugostiteljskih objekata i u njima zamijeniti svoje stihove omiljenim napitkom.   Popis lokacija koje se uključuju u kampanju može se pogledati na web stranici.
 
Često surađujemo s umjetnicima, jer naša kava nije samo kofeinski napitak, već je stoljećima izvor nadahnuća mnogim pjesnicima, umjetnicima, no i svima ostalima, koji otkrivaju pjesmu svoje duše. Umjetnost se već 157 godina suptilno provlači kroz dizajn naših šalica, logotipa i pakiranja. Ponosni smo da je tradiciju kulture bečke kavane, čiji smo ambasadori, 2012. godine zaštitio UNESCO kao nematerijalnu baštinu”, naglasio je  Luigi Simonetta, predsjednik Uprave Julius Meinl Hrvatska. Predstavio je i novi  proizvod - Classic Collection Orient Express mješavinu. Stručnjaci tvrtke Julius Meinl osmislili su tu kavu posebno za Hrvatsku. To je ujedno i prvi put da se kreira lokalni proizvod za jedno tržište.



Nazad
 
 
 
 
back to top