InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 16.10.2019 || Konferencija o golf turizmu  |  Kralj delicija istarski pršut u metropoli  |  Splitski briig boutique hotel podiže ljestvicu održivog poslovanja u partnerstvu s Hotezom  |  Zagreb je dobio novu oazu za organizaciju tematskih događanja - Avantgarden Event Square  |  Istarski pršuti u Zagrebu  |  Park Food Fest u Novigradu predstavio nove gastronomske trendove   |   Hrvatski poduzetnici obilježavaju „Dan mojeg poslovanja“  |  Rastoke dobivaju upečatljiv restoran, jelovnik osmislio Mate Janković  |  Wine & Walk by the sea još jednom oduševio 550 zaljubljenika u vino i hranu  |   Proglašen pobjednik natjecanja Julius Meinl Barista Championship   |  Frankovka Miraz Feravina potvrdila šampionsku titulu   |  Park Food Fest: Vrhunsko gastronomsko iskustvo u Novigradu  |  Generacija Z i društvene mreže: Kompliciran odnos   |  Valamar predstavio najveći projekt u hrvatskom turizmu   |  Vinski razgovori uz vina Magistra   |  VINUM.IN - promocija časopisa o vinu  |  Iznimno uspješno održana treća konferencija o cjelogodišnjem turizmu!  |   Najnovije ime na gastronomskoj karti Splita koje ne smijete propustiti  |  Otvorena Majstor kuhar akademija  |  Ove godine 100 milijuna noćenja ostvareno tjedan dana ranije nego 2018. godine!  |   ||
   

Hrvatska: Drama s kavom u Drami

18.03.2019
Stihovi su glas duše, osvajaju mnoga srca, uz njih se rađaju ljubavi i dijeli sreća. Mirisna kava, dodir pera i zagrljaj inspiracije nit su vodilja ovogodišnje Julius Meinl globalne kampanje: "Platite kavu stihom", koja svake godine 21.3, na Međunarodni dan poezije nadahnjuje tisuće ljudi diljem svijeta na pisanje stihova.
 
 
 
Po svoju dozu inspiracije svratili su predstavnici medija, no i nekoliko umjetnika kao što su Hrvoje Klobučar, Goran Grgić i Iva Visković i podijelili svoje nadahnuće u zagrebačkom Drama Baru. Onima kojima je ponestalo inspiracije pomogla je mlada umjetnica Deniss Grgić, a zajedno su napisali pjesmu kojom je i najavljena ovogodišnja kampanja. Julius Meinl već šestu godinu poziva sve ljubitelje kave da zagrle svoju inspiraciju i ispišu na papir svoj stih te njime plate kavu ili čaj. Kampanja se provodi u više od 40 zemalja svijeta, a u Hrvatskoj ljubitelji kave mogu svratiti 21. ožujka u jedan od 150 Julius Meinl partnerskih ugostiteljskih objekata i u njima zamijeniti svoje stihove omiljenim napitkom.   Popis lokacija koje se uključuju u kampanju može se pogledati na web stranici.
 
Često surađujemo s umjetnicima, jer naša kava nije samo kofeinski napitak, već je stoljećima izvor nadahnuća mnogim pjesnicima, umjetnicima, no i svima ostalima, koji otkrivaju pjesmu svoje duše. Umjetnost se već 157 godina suptilno provlači kroz dizajn naših šalica, logotipa i pakiranja. Ponosni smo da je tradiciju kulture bečke kavane, čiji smo ambasadori, 2012. godine zaštitio UNESCO kao nematerijalnu baštinu”, naglasio je  Luigi Simonetta, predsjednik Uprave Julius Meinl Hrvatska. Predstavio je i novi  proizvod - Classic Collection Orient Express mješavinu. Stručnjaci tvrtke Julius Meinl osmislili su tu kavu posebno za Hrvatsku. To je ujedno i prvi put da se kreira lokalni proizvod za jedno tržište.



Nazad
 
 
 
 
back to top