InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 10.12.2019 || Otvoren prvi slovenski burger bar Lars&Sven u zagrebačkom Branimir mingle mallu  |  Nezaboravno božićno druženje uz omiljene Franck čajeve i zanimljive koktele s čajem  |  Vinarija Jakopić na promociji u International Business Hotelu predstavila svu raskoš svojih etiketa  |  Vino uz žlicu (i vješalicu) u Magazinskoj kleti  |  Dvadeset šest hrvatskih tvrtki na sajmu luksuznog turizma ILTM   |  Novo ruho Škrleta moslavačkih vinara  |  Vinski razgovori uz vinariju Poletti  |  Počeo je gourmingle na Fuliranju   |  Francuski paradoks u Feričancima  |  Gault&Millau Croatia i Kotányi – predblagdanska gastronomija sa ženskim potpisom  |  Subway otvara svoj drugi restoran u samom centru Zagreba  |  Humanoidni robot Viktorija novi je promotor turističke ponude Zagrebačke županije  |  Beč ovaj tjedan postaje raj za pivoljupce  |  Istraživanje MasterIndex otkriva: 48% nas planira zimovanje u inozemstvu, a najpopularnija su advent  |  G.E.T. Awards: Bijeli grozd 2019  |  Čarobni spa svijet koji ćete obožavati ove zime  |  Vinski razgovori uz vina Pilato   |  Fuliranje is coming to town  |  Špin na zagrebačkoj špici   |  Sudjelujte na 14. VINOcomu  |   ||
   

Hrvatska: Drama s kavom u Drami

18.03.2019
Stihovi su glas duše, osvajaju mnoga srca, uz njih se rađaju ljubavi i dijeli sreća. Mirisna kava, dodir pera i zagrljaj inspiracije nit su vodilja ovogodišnje Julius Meinl globalne kampanje: "Platite kavu stihom", koja svake godine 21.3, na Međunarodni dan poezije nadahnjuje tisuće ljudi diljem svijeta na pisanje stihova.
 
 
 
Po svoju dozu inspiracije svratili su predstavnici medija, no i nekoliko umjetnika kao što su Hrvoje Klobučar, Goran Grgić i Iva Visković i podijelili svoje nadahnuće u zagrebačkom Drama Baru. Onima kojima je ponestalo inspiracije pomogla je mlada umjetnica Deniss Grgić, a zajedno su napisali pjesmu kojom je i najavljena ovogodišnja kampanja. Julius Meinl već šestu godinu poziva sve ljubitelje kave da zagrle svoju inspiraciju i ispišu na papir svoj stih te njime plate kavu ili čaj. Kampanja se provodi u više od 40 zemalja svijeta, a u Hrvatskoj ljubitelji kave mogu svratiti 21. ožujka u jedan od 150 Julius Meinl partnerskih ugostiteljskih objekata i u njima zamijeniti svoje stihove omiljenim napitkom.   Popis lokacija koje se uključuju u kampanju može se pogledati na web stranici.
 
Često surađujemo s umjetnicima, jer naša kava nije samo kofeinski napitak, već je stoljećima izvor nadahnuća mnogim pjesnicima, umjetnicima, no i svima ostalima, koji otkrivaju pjesmu svoje duše. Umjetnost se već 157 godina suptilno provlači kroz dizajn naših šalica, logotipa i pakiranja. Ponosni smo da je tradiciju kulture bečke kavane, čiji smo ambasadori, 2012. godine zaštitio UNESCO kao nematerijalnu baštinu”, naglasio je  Luigi Simonetta, predsjednik Uprave Julius Meinl Hrvatska. Predstavio je i novi  proizvod - Classic Collection Orient Express mješavinu. Stručnjaci tvrtke Julius Meinl osmislili su tu kavu posebno za Hrvatsku. To je ujedno i prvi put da se kreira lokalni proizvod za jedno tržište.



Nazad
 
 
 
 
back to top