InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Nedelja, 16.06.2019 || Veliki uspjeh Stocka na prestižnom ocjenjivanju alkoholnih pića „World Dinks Awards“  |  Valamarovi hoteli ponovno dobitnici najprestižnije turističke nagrade na svijetu   |  Sva raskoš Zlatne doline predstavljena na danima graševine u Kutjevu  |  Vina PP Orahovice osvojila dvije bronce na Decanteru 2019  |  Međimurski vinari trijumfirali na svjetskom natjecanju Decanter World Wine Awards  |  Pet zlata i tri srebra za Feravino u Svetom Ivanu Zelini  |  Pobjednici prvog regionalnog Latte Art natjecanja u Hrvatskoj  |  Na sajmu SCA World of Coffee u Berlinu razgovor o rješenjima za izazove uzgajivača kave  |  Zigante tartufi ponosno nose Superbrands znak  |  U dvorcu Kutjevo održan Simpozij o Graševini   |  Badelova vina trijumfirala na svjetskoj dodjeli nagrada IWSC 2019  |  Novosti o golf turizmu na konferenciji o golfu u Poreču  |  Hrvatska na vrhu popisa zemalja s najvećim rastom popularnosti na TripAdvisoru  |  Održani Dani Dalmatinskog pršuta i vina   |  Vinski razgovori uz Davora Zdjelarevića   |  Udruga Grk Lumbarda predstavila je svoju sortu zagrebačkim vinoljupcima  |  Proglašeni pobjednici natječaja "Vino mog zavičaja"  |   Pridružite nam se na ekskluzivnom događaju u svijetu espressa i latte arta!  |  Europsko priznanje Borisu Drilu iz Hrvatskog Telekoma  |  Uspješno održan 6. festival Taste the Mediterranean, oplemenjen ljepotom Hvara i Dalmacije  |   ||
   

Hrvatska: Digitalna platforma DISH dostupna u Hrvatskoj

08.02.2019
METRO, vodeći veletrgovac na hrvatskom HoReCa tržištu, lansirao je novu digitalnu platformu DISH (Digital Innovations and Solutions for Hospitality) namijenjenu ugostiteljima koji žele osuvremeniti svoje poslovanje, uštedjeti vrijeme i povećati prihode.
 
 
 
Korisnicima platforme DISH na raspolaganju su besplatne digitalne usluge poput izrade web stranica kojom se do sada uz podršku stručnjaka iz METRO-a poslužilo više od 1.100 ugostitelja ili aplikacije za online rezervacije stolova koju trenutno koristi 400 hrvatskih ugostitelja. 
METRO-ova digitalna platforma DISH ugostiteljima nudi digitalna poslovna rješenja, a korisnike uskoro očekuju i novosti unutar platforme poput korisnih informacija o najnovijim gastro trendovima i događanjima, savjeta za optimizaciju poslovanja te pristupa zajednici kuhara i vlasnika restorana. Među novitetima, posebno se ističe mogućnost korištenja generatora teksta, funkcije koja će u nekoliko sekundi uz pomoć umjetne inteligencije kreirati personaliziran opis web stranice na hrvatskom jeziku, uz mogućnost automatskog prijevoda na 13 jezika.   
 
„DISH je nova internetska adresa za gastronomiju i najnoviji iskorak u unaprjeđenju digitalne usluge METRO-a. Registracija na DISH platformu je besplatna, kao i trenutno dostupni alati za izradu web stranica i alat za online rezervacije, a u budućnosti će se ponuda naših alata nadograđivati i kompleksnijim rješenjima. Kontinuiranim razvojem digitalnih rješenja koja doprinose optimizaciji poslovanja želimo osnažiti ugostitelje i olakšati im pristup alatima kojima značajno mogu unaprijediti svoje poslovanje", naglasio je Vladimir Gnjidić, izvršni komercijalni direktor i član Uprave METRO Cash & Carry Hrvatska.

Trećina kupaca METRO-a u Hrvatskoj dolazi iz HoReCa sektora, zato METRO kontinuirano surađuje i s lokalnim tvrtkama koje razvijaju različita poslovna rješenja za ugostiteljstvo, poput Coffee Cloud uređaja za mjerenje kvalitete i potrošnje kave te SMART programskih rješenja koja pružaju podršku ugostiteljima od zaprimanje narudžbe i naplate pa sve do vođenja analize poslovanja. Nova METRO-ova digitalna platforma DISH lansirana je u Njemačkoj i Italiji 2018., a sada će biti dostupna i na hrvatskom tržištu.
 
Platforma DISH će se kroz nadogradnju, te integraciju i unapređenje digitalnih usluga razvijati i rasti zajedno s ugostiteljima i METRO-om.
Novu digitalnu platformu DISH, METRO je predstavio na Adriatic Gastro Showu u Spaladium Areni, a svi posjetitelji splitskog međunarodnog festivala gastronomije i turizma na METRO štandu do 9. veljače mogu dobiti više informacije o DISH-u i alatima za optimizaciji poslovanja. Više informacija o METRO-ovim aktivnostima na Adriatic Gastro Showu doznajte na linku



Nazad
 
 
 
 
back to top