InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 04.07.2020 || Vino uz žlicu u Veganšpeku  |  Održala se prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu  |  Uskoro treći Pjenušavi srijemski doručak   |  Odmor nikad bliže – nova kampanja TZ Zagrebačke županije  |  Pan Pilsner- upoznajte pivo s okusom petka  |  HGK traži produljenje potpora HZZ-a za očuvanje radnih mjesta  |  Osnovana Zajednica riječnog turizma HGK  |   HGK poziva na žurnu provedbu natječaja za pomoć vinarima  |  Hrvatski chefovi na australskoj gastro platformi Chef's Pencil  |   U preporukama za goste u samoizolaciji uvaženi prijedlozi ZOT HGK  |  Split uskoro dobiva najljepši heritage hotel  |  Valamar Riviera i dalje na poziciji najboljeg poslodavca u turizmu  |  Novi promotivni video Esplanade pruža osjećaj sigurnosti i poziva goste u Zagreb   |   Turistička aktivnost stanovništva Hrvatske u 2019.  |  Drugi virtualni susreti o turizmu okupili brojne stručnjake iz Regije i 24 zemlje svijeta  |  Vino vinarije PERAK - šampion 52. Izložbe vina kontinentalne Hrvatske  |  Meet up: SMART TOURISM 5.0  |  Trend pada turističkih noćenja   |  Socijalni partneri u turizmu dogovorili nastavak primjene Kolektivnog ugovora ugostiteljstva  |  Vinolog predstavlja: Wine to go - uživanje u vinu bilo kada i bilo gdje  |   ||
   

SAD: Coca-Cola HBC postavlja nove ciljeve na području održivosti

06.10.2016
Coca-Cola HBC, rangirana kao globalni lider u održivosti u sektoru proizvođača napitaka po Dow Jones indeksima održivosti (DJSI), objavila je nove ciljeve održivosti.

Kompanija se obavezuje da će do 2020. godine:
  • koristiti 40 posto ukupne energije iz obnovljivih i čistih izvora
  • reciklirati najmanje 40 posto ukupne ambalaže na tržištu u prosjeku
  • koristiti recikliranu PET ambalažu i/ili PET ambalažu od obnovljivog materijala za 20 posto ukupne PET ambalaže 
  • smanjiti ambalažu za 25 posto po litri proizvedenog napitka 
  • certificirati preko 95 posto ključnih sastojaka poljoprivredno-prehrambenog porijekla u skladu s Principima održive poljoprivrede Coca-Cola sustava 
  • uložiti najmanje 2 posto svoje godišnje dobiti prije oporezivanja u zajednice 
  • udvostručiti broj zaposlenih koji sudjeluju u dobrovoljnim inicijativama tijekom radnog vremena  na 10 posto ukupnog broja zaposlenih 
Novi ciljevi su nastavak prethodnih planova u okviru kojih se kompanija obvezala da će smanjiti intenzitet potrošnje vode za 30 posto i indirektnu emisiju ugljen-dioksida za 50 posto. U proteklih nekoliko godina, Coca-Cola HBC je smanjila potrošnju vode za 2,1 milijardu litara, što je jednako čaši vode za svakog stanovnika planete. U proteklih pet godina, globalni karbonski otisak njenih proizvoda je smanjen za 1,07 tona kroz ulaganja u energetski efikasne tehnologije s malom emisijom ugljen-dioksida, što je jednako ukupnoj godišnjoj emisiji štetnih plinova iz 200.000 putničkih vozila. Kompanija je 2015. godine uložila 8,2 milijuna eura - ili 2,3 posto svoje dobiti prije oporezivanja – u podršku dobrobiti zajednice, upravljanje životnom sredinom i vodom i u razvoj mladih, u partnerstvu s preko 230 nevladinih organizacija. 

Ambiciozni ciljevi koje danas objavljujemo odražavaju našu želju da inspiriramo bolju budućnost za svoje zaposlene i zajednice u kojima poslujemo. Oni su dio naše opće strategije zahvaljujući kojoj je Coca-Cola HBC zauzela lidersku poziciju u održivosti među proizvođačima pića i pokazuju trebamo širiti poslovanje na odgovoran, profitabilan i održiv način, izjavio je Dimitris Lois, generalni direktor Coca-Cola HBC.


Ključni pokazatelji rezultata u 2015. godini: 
  • 33,311 zaposlenih
  • 43,000 dobavljača
  • 1,3 milijarde eura potrošene za direktnu nabavu 
  • 271 milijun eura je iznos ukupno plaćenih poreza 
  • smanjenje direktne emisije ugljen-dioksida za 11,7 posto u odnosu na prethodnu godinu 
  • odnos potrošnje vode poboljšan za 7,2 posto u odnosu na prethodnu godinu
  • porast korištenja reciklirane PET ambalaže za 19,4 posto u odnosu na prethodnu godinu 
  • ocjena angažiranosti na području održivosti od 87 posto 



Nazad
 
 
 
 
back to top