InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 11.12.2019 || Otvoren prvi slovenski burger bar Lars&Sven u zagrebačkom Branimir mingle mallu  |  Nezaboravno božićno druženje uz omiljene Franck čajeve i zanimljive koktele s čajem  |  Vinarija Jakopić na promociji u International Business Hotelu predstavila svu raskoš svojih etiketa  |  Vino uz žlicu (i vješalicu) u Magazinskoj kleti  |  Dvadeset šest hrvatskih tvrtki na sajmu luksuznog turizma ILTM   |  Novo ruho Škrleta moslavačkih vinara  |  Vinski razgovori uz vinariju Poletti  |  Počeo je gourmingle na Fuliranju   |  Francuski paradoks u Feričancima  |  Gault&Millau Croatia i Kotányi – predblagdanska gastronomija sa ženskim potpisom  |  Subway otvara svoj drugi restoran u samom centru Zagreba  |  Humanoidni robot Viktorija novi je promotor turističke ponude Zagrebačke županije  |  Beč ovaj tjedan postaje raj za pivoljupce  |  Istraživanje MasterIndex otkriva: 48% nas planira zimovanje u inozemstvu, a najpopularnija su advent  |  G.E.T. Awards: Bijeli grozd 2019  |  Čarobni spa svijet koji ćete obožavati ove zime  |  Vinski razgovori uz vina Pilato   |  Fuliranje is coming to town  |  Špin na zagrebačkoj špici   |  Sudjelujte na 14. VINOcomu  |   ||
   

SAD: Coca-Cola HBC postavlja nove ciljeve na području održivosti

06.10.2016
Coca-Cola HBC, rangirana kao globalni lider u održivosti u sektoru proizvođača napitaka po Dow Jones indeksima održivosti (DJSI), objavila je nove ciljeve održivosti.

Kompanija se obavezuje da će do 2020. godine:
  • koristiti 40 posto ukupne energije iz obnovljivih i čistih izvora
  • reciklirati najmanje 40 posto ukupne ambalaže na tržištu u prosjeku
  • koristiti recikliranu PET ambalažu i/ili PET ambalažu od obnovljivog materijala za 20 posto ukupne PET ambalaže 
  • smanjiti ambalažu za 25 posto po litri proizvedenog napitka 
  • certificirati preko 95 posto ključnih sastojaka poljoprivredno-prehrambenog porijekla u skladu s Principima održive poljoprivrede Coca-Cola sustava 
  • uložiti najmanje 2 posto svoje godišnje dobiti prije oporezivanja u zajednice 
  • udvostručiti broj zaposlenih koji sudjeluju u dobrovoljnim inicijativama tijekom radnog vremena  na 10 posto ukupnog broja zaposlenih 
Novi ciljevi su nastavak prethodnih planova u okviru kojih se kompanija obvezala da će smanjiti intenzitet potrošnje vode za 30 posto i indirektnu emisiju ugljen-dioksida za 50 posto. U proteklih nekoliko godina, Coca-Cola HBC je smanjila potrošnju vode za 2,1 milijardu litara, što je jednako čaši vode za svakog stanovnika planete. U proteklih pet godina, globalni karbonski otisak njenih proizvoda je smanjen za 1,07 tona kroz ulaganja u energetski efikasne tehnologije s malom emisijom ugljen-dioksida, što je jednako ukupnoj godišnjoj emisiji štetnih plinova iz 200.000 putničkih vozila. Kompanija je 2015. godine uložila 8,2 milijuna eura - ili 2,3 posto svoje dobiti prije oporezivanja – u podršku dobrobiti zajednice, upravljanje životnom sredinom i vodom i u razvoj mladih, u partnerstvu s preko 230 nevladinih organizacija. 

Ambiciozni ciljevi koje danas objavljujemo odražavaju našu želju da inspiriramo bolju budućnost za svoje zaposlene i zajednice u kojima poslujemo. Oni su dio naše opće strategije zahvaljujući kojoj je Coca-Cola HBC zauzela lidersku poziciju u održivosti među proizvođačima pića i pokazuju trebamo širiti poslovanje na odgovoran, profitabilan i održiv način, izjavio je Dimitris Lois, generalni direktor Coca-Cola HBC.


Ključni pokazatelji rezultata u 2015. godini: 
  • 33,311 zaposlenih
  • 43,000 dobavljača
  • 1,3 milijarde eura potrošene za direktnu nabavu 
  • 271 milijun eura je iznos ukupno plaćenih poreza 
  • smanjenje direktne emisije ugljen-dioksida za 11,7 posto u odnosu na prethodnu godinu 
  • odnos potrošnje vode poboljšan za 7,2 posto u odnosu na prethodnu godinu
  • porast korištenja reciklirane PET ambalaže za 19,4 posto u odnosu na prethodnu godinu 
  • ocjena angažiranosti na području održivosti od 87 posto 



Nazad
 
 
 
 
back to top