InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 17.10.2017 || 3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se na vrijeme!  |  Novo mjesto za izlazak u Zagrebu: Hugo's  |  Na Bliskom istoku i u Africi uskoro 23 Marriottova branda  |  U Esplanadi predstavljeni noviteti Naturavita čajeva  |  AccorHotels nadmeće se za kupnju australske Mantra Grupe  |  HEINEKEN Hrvatska dobio prestižnu nagradu za kvalitetu  |  METRO obilježio drugi međunarodni dan malih i srednjih poduzetnika  |  Održano prvo profesionalno natjecanje u pripremi espressa u skladu s Specialty Coffee Association  |  Glenfiddich proširuje eksperimentalnu seriju s Winter Stormom  |  Tvrtka Vinolog jedini je distributer vina Plantaže za Hrvatsku  |  Održana 1. konferencija o cjelogodišnjem turizmu „Može li hrvatski turizam 365?“  |  AWT ulazi u HoReCa kanal  |  Aperitivo bar – dvije etaže čistog užitka  |  BEST STAY 2017: 19-20. listopada 2017, Hotel Park Split  |  Vinarija Tomić predstavlja Plavac Mali 2011 barrique  |  Hrvatski Telekom predstavio jedinstveno rješenje za hotele budućnosti   |  GROHE Blue Home omogućuje ukusnu gaziranu vodu izravno iz miješalice  |  InHoreca br. 18 uskoro u vašem ugostiteljskom objektu  |  Poslovi u turizmu: Rast od 27% u odnosu na prošlu godinu  |  Može li hrvatski turizam 365?  |   ||
   

Svijet: Coca-Cola HBC ponovno lider prema Dow Jones indeksima održivosti

15.09.2017
Kompanija Coca-Cola HBC, vodeća punionica kompanije Coca-Cola, proglašena je liderom u području održivosti u sektoru pića po Dow Jones indeksima održivosti četvrtu godinu zaredom.
 
 
Nakon izvanrednih rezultata u održivosti u 2016. godini, posebno u području odnosa prema zaposlenima, strategije za nova tržišta, kao i ekologije, kompanija je osvojila ukupno 90 bodova, što je 38 bodova više od industrijskog prosjeka.
 
Tijekom godine, Coca-Cola HBC nastavila je inzistirati na maksimalnom smanjenju svog ekološkog utjecaja i uvođenju pozitivnih promjena u suradnji s partnerima kroz razvoj održivog lanca vrijednosti i podršku zajednicama u cilju unaprjeđenja njihove opće dobrobiti, poručuju iz te kompanije. Nastavljajući s poboljšanjima ostvarenima prošlih godina, količina vode upotrijebljena za proizvodnju po litri napitka smanjena je za 3% u 2016. Odnos korištenja energije također je smanjen za 5%, što znači da je kompaniji potrebno manje energije za proizvodnju po litri napitka. Od ukupne količine ambalaže upotrijebljene na tržištu, 37% izdvojeno je za reciklažu u protekloj godini. 

Nazad
 
 
 
 
back to top