InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 16.07.2018 || Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |  Barcaffé Barist Tour  |  Pivo nas čini pametnijima i kreativnijima  |  Stigla prestižna priznanja World Travel Awards  |  Rekordna godina za proizvodnju i izvoz piva  |  Talijanska Lavazza kupuje australski Blue Pod Coffee  |  Inovacije u duhanskoj industriji za manji rizik od štetnosti duhana  |  U zagrljaju Moslavačkog gorja, Lonjskog polja i Škrleta!  |  Kampiranje u Slavoniji sve popularnije  |  Gastro doživljaj u Marini Hramini  |  Svečano predstavljen najveći hrvatski gastro projekt Croatia: The Cookbook  |   Vikend surprise-Bolesna braća i Kuzma i Shaka Zulu  |   ||
   

Svijet: Coca-Cola HBC ponovno lider prema Dow Jones indeksima održivosti

15.09.2017
Kompanija Coca-Cola HBC, vodeća punionica kompanije Coca-Cola, proglašena je liderom u području održivosti u sektoru pića po Dow Jones indeksima održivosti četvrtu godinu zaredom.
 
 
Nakon izvanrednih rezultata u održivosti u 2016. godini, posebno u području odnosa prema zaposlenima, strategije za nova tržišta, kao i ekologije, kompanija je osvojila ukupno 90 bodova, što je 38 bodova više od industrijskog prosjeka.
 
Tijekom godine, Coca-Cola HBC nastavila je inzistirati na maksimalnom smanjenju svog ekološkog utjecaja i uvođenju pozitivnih promjena u suradnji s partnerima kroz razvoj održivog lanca vrijednosti i podršku zajednicama u cilju unaprjeđenja njihove opće dobrobiti, poručuju iz te kompanije. Nastavljajući s poboljšanjima ostvarenima prošlih godina, količina vode upotrijebljena za proizvodnju po litri napitka smanjena je za 3% u 2016. Odnos korištenja energije također je smanjen za 5%, što znači da je kompaniji potrebno manje energije za proizvodnju po litri napitka. Od ukupne količine ambalaže upotrijebljene na tržištu, 37% izdvojeno je za reciklažu u protekloj godini. 

Nazad
 
 
 
 
back to top