InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 18.12.2017 || Kompanija My Place Hoteli otvara prvi objekt u Tennesseeju   |  Umjerena konzumacija alkohola - pozitivan učinak na zdravlje   |  Atlantic Grupa preuzela distribuciju Red Bulla u Srbiji  |  Dubai Tourist uz pomoć WeChata za turiste uvodi digitalne mape grada  |  6 savjeta kako provesti ove blagdane  |  Zimski ručak Apetita koji će vas oduševiti  |  OTA Insight najavio je financiranje rasta od 20 miliijuna dolara   |  Prijave za posao u ugostiteljstvu na najnižim razinama u posljednje tri godine   |  METRO Cash & Carry ostvario rast prodaje  |  Le Bistro Esplanade predstavlja novi zimski jelovnik   |  Uskoro novi hoteli grupacije Hilton   |  Marija Borić preporuča grofovski odrezak Dvorca Mihanović  |  Kompaniji Rémy Cointreau raste profit za 11,8% u prvoj polovici godine   |  Adria Hotel Forum u Zagreb ponovno dovodi ključne međunarodne hotelske i investicijske aktere  |  Smjeli predstavio vrhunsku delikatesu – pršut od crne slavonske svinje  |  Heineken investira 6,4 milijuna eura u jačanje proizvodnje u Španjolskoj  |  Coca-Cola HBC u pregovorima za kupnju MB Impexa  |  Jim Beam predstavlja pametni dekanter   |  Počinje projekt Eko-paket   |  Brojni kvizoljupci na nultom izdanju novog pub kviza u Pivani   |   ||
   

Svijet: Coca-Cola HBC ponovno lider prema Dow Jones indeksima održivosti

15.09.2017
Kompanija Coca-Cola HBC, vodeća punionica kompanije Coca-Cola, proglašena je liderom u području održivosti u sektoru pića po Dow Jones indeksima održivosti četvrtu godinu zaredom.
 
 
Nakon izvanrednih rezultata u održivosti u 2016. godini, posebno u području odnosa prema zaposlenima, strategije za nova tržišta, kao i ekologije, kompanija je osvojila ukupno 90 bodova, što je 38 bodova više od industrijskog prosjeka.
 
Tijekom godine, Coca-Cola HBC nastavila je inzistirati na maksimalnom smanjenju svog ekološkog utjecaja i uvođenju pozitivnih promjena u suradnji s partnerima kroz razvoj održivog lanca vrijednosti i podršku zajednicama u cilju unaprjeđenja njihove opće dobrobiti, poručuju iz te kompanije. Nastavljajući s poboljšanjima ostvarenima prošlih godina, količina vode upotrijebljena za proizvodnju po litri napitka smanjena je za 3% u 2016. Odnos korištenja energije također je smanjen za 5%, što znači da je kompaniji potrebno manje energije za proizvodnju po litri napitka. Od ukupne količine ambalaže upotrijebljene na tržištu, 37% izdvojeno je za reciklažu u protekloj godini. 

Nazad
 
 
 
 
back to top