InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 22.08.2017 || Mladi tim hrvatskih stručnjaka osvojio nagradu na međunarodnom vinskom natjecanju  |  Crvenkapa – dragulj baštine grada Senja i Hrvatske  |  Imenovana tri nova člana Nadzornoga odbora Francka, Ivan Artuković ostaje jedinim članom Uprave  |  Vinski grad u Varaždinu i Vinkovcima   |  Feričanačka kapljica inspirirala i Franza Liszta  |  Nove nagrade za kvalitetu nagrađivanih Badelovih proizvoda   |  METRO službeno uručio MICHELINOVU zvjezdicu restoranu Monte  |  Kofola u lipnju ostvarila najveći obim prodaje  |  Plutajući bar i flyboard guy odvažnom dostavom šampanjca obilježili hvarsku sezonu  |  Na otoku Korčuli održani 7. Dani Pošipa  |  Ruža Tomić Fontana nova direktorica Coca-Cole HBC u Sloveniji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini  |  Uspješan završetak gastro projekta Pula food festival powered by Pan  |  U vinariji Stručić degoržiran prvi pjenušac  |  Dani Pošipa 2017.   |  Kako promijenjene prehrambene navike utječu na konzumiranje vina u UK?  |  Hotel Four Points by Sheraton otvoren u Veneciji  |  Hotel Prag dobio certifikat izvrsnosti  |  Veliko svjetsko priznanje za Podravkin ajvar  |  Zvijezdina majoneza i ketchup u Južnoj Koreji  |  Vinarija Tomić predstavlja svoj Pošip 2016   |   ||
   

Svijet: Co-operative objavio 15%-tni rast prodaje džina

20.07.2017
UK retailer Co-operative zabilježio je povećanu potražnju za džinom kojemu je prodaja porasla gotovo 15% prošle godine. 

Jonathan Grey, Co-opov kupac, rekao je: Džin je uzbudljiva kategorija u kojoj se pojavljuju nova pića, okusi i trendovi te raste u oba segmenta, etabliranih i novih brandova.

Džin postiže najbolje rezultate u sektoru jakih alkoholnih pića i vidljiv je njegov znatan potencijal i za budući održivi razvoj, osobito za raznolikije premium i craft džinove za koje se koriste lokalne, prirodne biljke koje su odabrane zbog svoje kvalitete i okusa.
 
 

Fiona Fullarton, državna account mangerica za kompaniju Gordon & MacPhail iz Moraya, koja džinom opskrbljuje više od 60 Co-opovih trgovina diljem Škotske, kaže da postoji veliko zanimanje za male, specijalizirane proizvode na tom rastućem tržištu. 

Sve više potrošača želi uživati u kvalitetnim, zanatskim proizvodima, s prepoznatljivom pričom i podrijetlom, tvrdi. Naš izbor džinova za Co-op potječe od proizvođača diljem Škotske i pokazuje raznovrsnost okusa i stilova. 

Taj porast potražnje je trend koji je uočljiv diljem UK – nešto ranije Udruženje vina i jakih alkoholnih pića objavilo je da je prodaja jakih alkoholnih pića za Ministarstvo financija UK prošle godine bilo vrjednije od prodaje piva, što se pripisuje nedavnom boomu džina. (www.esmmagazine.com)



Nazad
 
 
 
 
back to top