InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 16.07.2018 || Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |  Barcaffé Barist Tour  |  Pivo nas čini pametnijima i kreativnijima  |  Stigla prestižna priznanja World Travel Awards  |  Rekordna godina za proizvodnju i izvoz piva  |  Talijanska Lavazza kupuje australski Blue Pod Coffee  |  Inovacije u duhanskoj industriji za manji rizik od štetnosti duhana  |  U zagrljaju Moslavačkog gorja, Lonjskog polja i Škrleta!  |  Kampiranje u Slavoniji sve popularnije  |  Gastro doživljaj u Marini Hramini  |  Svečano predstavljen najveći hrvatski gastro projekt Croatia: The Cookbook  |   Vikend surprise-Bolesna braća i Kuzma i Shaka Zulu  |   ||
   

Svijet: Co-operative objavio 15%-tni rast prodaje džina

20.07.2017
UK retailer Co-operative zabilježio je povećanu potražnju za džinom kojemu je prodaja porasla gotovo 15% prošle godine. 

Jonathan Grey, Co-opov kupac, rekao je: Džin je uzbudljiva kategorija u kojoj se pojavljuju nova pića, okusi i trendovi te raste u oba segmenta, etabliranih i novih brandova.

Džin postiže najbolje rezultate u sektoru jakih alkoholnih pića i vidljiv je njegov znatan potencijal i za budući održivi razvoj, osobito za raznolikije premium i craft džinove za koje se koriste lokalne, prirodne biljke koje su odabrane zbog svoje kvalitete i okusa.
 
 

Fiona Fullarton, državna account mangerica za kompaniju Gordon & MacPhail iz Moraya, koja džinom opskrbljuje više od 60 Co-opovih trgovina diljem Škotske, kaže da postoji veliko zanimanje za male, specijalizirane proizvode na tom rastućem tržištu. 

Sve više potrošača želi uživati u kvalitetnim, zanatskim proizvodima, s prepoznatljivom pričom i podrijetlom, tvrdi. Naš izbor džinova za Co-op potječe od proizvođača diljem Škotske i pokazuje raznovrsnost okusa i stilova. 

Taj porast potražnje je trend koji je uočljiv diljem UK – nešto ranije Udruženje vina i jakih alkoholnih pića objavilo je da je prodaja jakih alkoholnih pića za Ministarstvo financija UK prošle godine bilo vrjednije od prodaje piva, što se pripisuje nedavnom boomu džina. (www.esmmagazine.com)



Nazad
 
 
 
 
back to top