InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 17.10.2017 || 3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se na vrijeme!  |  Novo mjesto za izlazak u Zagrebu: Hugo's  |  Na Bliskom istoku i u Africi uskoro 23 Marriottova branda  |  U Esplanadi predstavljeni noviteti Naturavita čajeva  |  AccorHotels nadmeće se za kupnju australske Mantra Grupe  |  HEINEKEN Hrvatska dobio prestižnu nagradu za kvalitetu  |  METRO obilježio drugi međunarodni dan malih i srednjih poduzetnika  |  Održano prvo profesionalno natjecanje u pripremi espressa u skladu s Specialty Coffee Association  |  Glenfiddich proširuje eksperimentalnu seriju s Winter Stormom  |  Tvrtka Vinolog jedini je distributer vina Plantaže za Hrvatsku  |  Održana 1. konferencija o cjelogodišnjem turizmu „Može li hrvatski turizam 365?“  |  AWT ulazi u HoReCa kanal  |  Aperitivo bar – dvije etaže čistog užitka  |  BEST STAY 2017: 19-20. listopada 2017, Hotel Park Split  |  Vinarija Tomić predstavlja Plavac Mali 2011 barrique  |  Hrvatski Telekom predstavio jedinstveno rješenje za hotele budućnosti   |  GROHE Blue Home omogućuje ukusnu gaziranu vodu izravno iz miješalice  |  InHoreca br. 18 uskoro u vašem ugostiteljskom objektu  |  Poslovi u turizmu: Rast od 27% u odnosu na prošlu godinu  |  Može li hrvatski turizam 365?  |   ||
   

Svijet: Co-operative objavio 15%-tni rast prodaje džina

20.07.2017
UK retailer Co-operative zabilježio je povećanu potražnju za džinom kojemu je prodaja porasla gotovo 15% prošle godine. 

Jonathan Grey, Co-opov kupac, rekao je: Džin je uzbudljiva kategorija u kojoj se pojavljuju nova pića, okusi i trendovi te raste u oba segmenta, etabliranih i novih brandova.

Džin postiže najbolje rezultate u sektoru jakih alkoholnih pića i vidljiv je njegov znatan potencijal i za budući održivi razvoj, osobito za raznolikije premium i craft džinove za koje se koriste lokalne, prirodne biljke koje su odabrane zbog svoje kvalitete i okusa.
 
 

Fiona Fullarton, državna account mangerica za kompaniju Gordon & MacPhail iz Moraya, koja džinom opskrbljuje više od 60 Co-opovih trgovina diljem Škotske, kaže da postoji veliko zanimanje za male, specijalizirane proizvode na tom rastućem tržištu. 

Sve više potrošača želi uživati u kvalitetnim, zanatskim proizvodima, s prepoznatljivom pričom i podrijetlom, tvrdi. Naš izbor džinova za Co-op potječe od proizvođača diljem Škotske i pokazuje raznovrsnost okusa i stilova. 

Taj porast potražnje je trend koji je uočljiv diljem UK – nešto ranije Udruženje vina i jakih alkoholnih pića objavilo je da je prodaja jakih alkoholnih pića za Ministarstvo financija UK prošle godine bilo vrjednije od prodaje piva, što se pripisuje nedavnom boomu džina. (www.esmmagazine.com)



Nazad
 
 
 
 
back to top