InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 21.06.2018 || Svečano predstavljen najveći hrvatski gastro projekt Croatia: The Cookbook  |   Vikend surprise-Bolesna braća i Kuzma i Shaka Zulu  |   Ulični specijaliteti iz svih krajeva svijeta na prvom Krk Music Festu  |   Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Dionice Liburnia Riviera Hotela  |  Turneja koja slavi savršeni espresso stigla je u Split!  |  Obnovljeni Hotel Argosy dočekao sezonu  |   Odlična hrana, još bolja zabava i sjajni koncerti u zelenoj oazi   |  Najbolji gradovi za zabavu  |  Novo pivo pivovare Skoplje  |  Nestlé proširio kulinarski asortiman  |  Upravljanje hotelima Kempinski  |  Kafići u Australiji služe kavu s brokulom  |  Vrijedna donacija razveselila SOS Dječje selo Lekenik  |  Urnebesne niskobudžetne reklame poznatog pivskog brenda  |  Rozalija Firšt državna prvakinja u pripremanju duge barske mješavine  |  Dodijeljene nagrade Zlatna penkala Hrvatske turističke zajednice  |  Sve je spremno za Dane otvorenih butelja  |   Završilo prvo izdanje originalnog piknika   |   ||
   

UK: Brandovi poduprli poslovanje BAT-a u prvoj polovini godine

19.06.2017
British American Tobacco (BAT) preliminarno je u srijedu izvijestio o dobroj poslovnoj izvedbi u prvoj polovini godine, izdvajajući dodatno povećanje tržišnog udjela zahvaljujući brandovima.
 

U kompaniji očekuju da će im prihode u prvoj polovini godine poduprijeti povoljno formiranje cijena dok obujam isporuka pokazuje zaostajanje za prethodnom godinom zbog visoke poredbene osnovice i prilagodbe isporuka na niz ključnih tržišta, uključujući Pakistan.

U skladu s dosadašnjim trendovima dobro poslovanje nastavlja se na tržištima Kanade, Rumunjske, Bangladeša i Ukrajine dok su uvjeti ostali otežani u Brazilu, Južnoafričkoj Republici, Maleziji, Francuskoj i Velikoj Britaniji, navodi se dalje u preliminarnom izvješću.

U kompaniji posebno ističu nastavljeno povećanje tržišnog udjela zahvaljujući brendovima.

U drugoj polovini godine rezultat bi trebao biti prigušen najvećim dijelom zbog smanjenja obujma isporuka, investiranja u proizvode i potrošnje na marketing.
U BAT-u očekuju da će dobit po dionici u prvih šest ovogodišnjih mjeseci poduprijeti povoljne tečajne razlike, čiji je utjecaj procijenjen na nekih 14 posto.

Nepromijenjeni valutni tečajevi pritisnuli bi operativnu dobit u prvoj polovini i u cijeloj godini za po dva posto, procjenjuju.

Pozitivne tečajne razlike poduprle bi ju u polugodišnjem razdoblju za oko 13 posto a u cijeloj godini za sedam posto, izračunali su u BAT-u.
U cijeloj godini očekuju da će u količinskoj prodaji biti uspješniji od industrije u cjelini, za koju se očekuje da će pokazati pad od oko četiri posto.


Nazad
 
 
 
 
back to top