InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 17.10.2017 || 3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se na vrijeme!  |  Novo mjesto za izlazak u Zagrebu: Hugo's  |  Na Bliskom istoku i u Africi uskoro 23 Marriottova branda  |  U Esplanadi predstavljeni noviteti Naturavita čajeva  |  AccorHotels nadmeće se za kupnju australske Mantra Grupe  |  HEINEKEN Hrvatska dobio prestižnu nagradu za kvalitetu  |  METRO obilježio drugi međunarodni dan malih i srednjih poduzetnika  |  Održano prvo profesionalno natjecanje u pripremi espressa u skladu s Specialty Coffee Association  |  Glenfiddich proširuje eksperimentalnu seriju s Winter Stormom  |  Tvrtka Vinolog jedini je distributer vina Plantaže za Hrvatsku  |  Održana 1. konferencija o cjelogodišnjem turizmu „Može li hrvatski turizam 365?“  |  AWT ulazi u HoReCa kanal  |  Aperitivo bar – dvije etaže čistog užitka  |  BEST STAY 2017: 19-20. listopada 2017, Hotel Park Split  |  Vinarija Tomić predstavlja Plavac Mali 2011 barrique  |  Hrvatski Telekom predstavio jedinstveno rješenje za hotele budućnosti   |  GROHE Blue Home omogućuje ukusnu gaziranu vodu izravno iz miješalice  |  InHoreca br. 18 uskoro u vašem ugostiteljskom objektu  |  Poslovi u turizmu: Rast od 27% u odnosu na prošlu godinu  |  Može li hrvatski turizam 365?  |   ||
   

UK: Brandovi poduprli poslovanje BAT-a u prvoj polovini godine

19.06.2017
British American Tobacco (BAT) preliminarno je u srijedu izvijestio o dobroj poslovnoj izvedbi u prvoj polovini godine, izdvajajući dodatno povećanje tržišnog udjela zahvaljujući brandovima.
 

U kompaniji očekuju da će im prihode u prvoj polovini godine poduprijeti povoljno formiranje cijena dok obujam isporuka pokazuje zaostajanje za prethodnom godinom zbog visoke poredbene osnovice i prilagodbe isporuka na niz ključnih tržišta, uključujući Pakistan.

U skladu s dosadašnjim trendovima dobro poslovanje nastavlja se na tržištima Kanade, Rumunjske, Bangladeša i Ukrajine dok su uvjeti ostali otežani u Brazilu, Južnoafričkoj Republici, Maleziji, Francuskoj i Velikoj Britaniji, navodi se dalje u preliminarnom izvješću.

U kompaniji posebno ističu nastavljeno povećanje tržišnog udjela zahvaljujući brendovima.

U drugoj polovini godine rezultat bi trebao biti prigušen najvećim dijelom zbog smanjenja obujma isporuka, investiranja u proizvode i potrošnje na marketing.
U BAT-u očekuju da će dobit po dionici u prvih šest ovogodišnjih mjeseci poduprijeti povoljne tečajne razlike, čiji je utjecaj procijenjen na nekih 14 posto.

Nepromijenjeni valutni tečajevi pritisnuli bi operativnu dobit u prvoj polovini i u cijeloj godini za po dva posto, procjenjuju.

Pozitivne tečajne razlike poduprle bi ju u polugodišnjem razdoblju za oko 13 posto a u cijeloj godini za sedam posto, izračunali su u BAT-u.
U cijeloj godini očekuju da će u količinskoj prodaji biti uspješniji od industrije u cjelini, za koju se očekuje da će pokazati pad od oko četiri posto.


Nazad
 
 
 
 
back to top