InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 26.06.2017 || Smithfield Foods dovršio kupnju poljske mesne kompanije  |  Reckitt Benckiser razmatra prodaju svog prehrambenog businessa  |  Prva internacionalna konferencija o graševini - GRAŠEVINA BEZ GRANICA  |  Turistička ponuda Pitomače bogatija za moderno uređen Hotel Divino  |  Pet toplih preporuka za produženi vikend  |  Novi TV spot za Karlovačko snimljen u poljima ječma   |  Legendarna Nara slavi 50. rođendan u novom ruhu   |  Valjevsko pivo ponovno osvaja Ameriku  |  Međunarodno priznanje za Iskon ulje  |  Podravki čak 18 odličja Superior Taste Award – najcjenjenije nagrade u segmentu prehrane u svijetu  |  Somersby Sunset Chill na terasi s najljepšim pogledom u gradu  |  Prvi Festival hotelskih operacija HOW   |  Brandovi poduprli poslovanje BAT-a u prvoj polovini godine  |  U preko 40 zemalja svijeta, istovremeno održan Moet Party Day   |  Gradnja projekta vrijednog gotovo milijardu kuna počinje krajem 2017. na Hvaru  |  AccorHotels dolazi u Srbiju  |  Tikvešov White Chardonight party  |  Želja za vježbanjem postoji, ali energije vam manjka? Provjerite razinu vitamina!  |  Franck dobio najvišu razinu usklađenosti s IFS Food standardom   |  Otvorena je ljetna sezona na Oleander terasi uz atraktivni grill koncept  |   ||
   

UK: Brandovi poduprli poslovanje BAT-a u prvoj polovini godine

19.06.2017
British American Tobacco (BAT) preliminarno je u srijedu izvijestio o dobroj poslovnoj izvedbi u prvoj polovini godine, izdvajajući dodatno povećanje tržišnog udjela zahvaljujući brandovima.
 

U kompaniji očekuju da će im prihode u prvoj polovini godine poduprijeti povoljno formiranje cijena dok obujam isporuka pokazuje zaostajanje za prethodnom godinom zbog visoke poredbene osnovice i prilagodbe isporuka na niz ključnih tržišta, uključujući Pakistan.

U skladu s dosadašnjim trendovima dobro poslovanje nastavlja se na tržištima Kanade, Rumunjske, Bangladeša i Ukrajine dok su uvjeti ostali otežani u Brazilu, Južnoafričkoj Republici, Maleziji, Francuskoj i Velikoj Britaniji, navodi se dalje u preliminarnom izvješću.

U kompaniji posebno ističu nastavljeno povećanje tržišnog udjela zahvaljujući brendovima.

U drugoj polovini godine rezultat bi trebao biti prigušen najvećim dijelom zbog smanjenja obujma isporuka, investiranja u proizvode i potrošnje na marketing.
U BAT-u očekuju da će dobit po dionici u prvih šest ovogodišnjih mjeseci poduprijeti povoljne tečajne razlike, čiji je utjecaj procijenjen na nekih 14 posto.

Nepromijenjeni valutni tečajevi pritisnuli bi operativnu dobit u prvoj polovini i u cijeloj godini za po dva posto, procjenjuju.

Pozitivne tečajne razlike poduprle bi ju u polugodišnjem razdoblju za oko 13 posto a u cijeloj godini za sedam posto, izračunali su u BAT-u.
U cijeloj godini očekuju da će u količinskoj prodaji biti uspješniji od industrije u cjelini, za koju se očekuje da će pokazati pad od oko četiri posto.


Nazad
 
 
 
 
back to top