InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 22.08.2017 || Mladi tim hrvatskih stručnjaka osvojio nagradu na međunarodnom vinskom natjecanju  |  Crvenkapa – dragulj baštine grada Senja i Hrvatske  |  Imenovana tri nova člana Nadzornoga odbora Francka, Ivan Artuković ostaje jedinim članom Uprave  |  Vinski grad u Varaždinu i Vinkovcima   |  Feričanačka kapljica inspirirala i Franza Liszta  |  Nove nagrade za kvalitetu nagrađivanih Badelovih proizvoda   |  METRO službeno uručio MICHELINOVU zvjezdicu restoranu Monte  |  Kofola u lipnju ostvarila najveći obim prodaje  |  Plutajući bar i flyboard guy odvažnom dostavom šampanjca obilježili hvarsku sezonu  |  Na otoku Korčuli održani 7. Dani Pošipa  |  Ruža Tomić Fontana nova direktorica Coca-Cole HBC u Sloveniji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini  |  Uspješan završetak gastro projekta Pula food festival powered by Pan  |  U vinariji Stručić degoržiran prvi pjenušac  |  Dani Pošipa 2017.   |  Kako promijenjene prehrambene navike utječu na konzumiranje vina u UK?  |  Hotel Four Points by Sheraton otvoren u Veneciji  |  Hotel Prag dobio certifikat izvrsnosti  |  Veliko svjetsko priznanje za Podravkin ajvar  |  Zvijezdina majoneza i ketchup u Južnoj Koreji  |  Vinarija Tomić predstavlja svoj Pošip 2016   |   ||
   

UK: Brandovi poduprli poslovanje BAT-a u prvoj polovini godine

19.06.2017
British American Tobacco (BAT) preliminarno je u srijedu izvijestio o dobroj poslovnoj izvedbi u prvoj polovini godine, izdvajajući dodatno povećanje tržišnog udjela zahvaljujući brandovima.
 

U kompaniji očekuju da će im prihode u prvoj polovini godine poduprijeti povoljno formiranje cijena dok obujam isporuka pokazuje zaostajanje za prethodnom godinom zbog visoke poredbene osnovice i prilagodbe isporuka na niz ključnih tržišta, uključujući Pakistan.

U skladu s dosadašnjim trendovima dobro poslovanje nastavlja se na tržištima Kanade, Rumunjske, Bangladeša i Ukrajine dok su uvjeti ostali otežani u Brazilu, Južnoafričkoj Republici, Maleziji, Francuskoj i Velikoj Britaniji, navodi se dalje u preliminarnom izvješću.

U kompaniji posebno ističu nastavljeno povećanje tržišnog udjela zahvaljujući brendovima.

U drugoj polovini godine rezultat bi trebao biti prigušen najvećim dijelom zbog smanjenja obujma isporuka, investiranja u proizvode i potrošnje na marketing.
U BAT-u očekuju da će dobit po dionici u prvih šest ovogodišnjih mjeseci poduprijeti povoljne tečajne razlike, čiji je utjecaj procijenjen na nekih 14 posto.

Nepromijenjeni valutni tečajevi pritisnuli bi operativnu dobit u prvoj polovini i u cijeloj godini za po dva posto, procjenjuju.

Pozitivne tečajne razlike poduprle bi ju u polugodišnjem razdoblju za oko 13 posto a u cijeloj godini za sedam posto, izračunali su u BAT-u.
U cijeloj godini očekuju da će u količinskoj prodaji biti uspješniji od industrije u cjelini, za koju se očekuje da će pokazati pad od oko četiri posto.


Nazad
 
 
 
 
back to top