InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Nedelja, 23.02.2020 || Vinski razgovori uz vina i likere Fiolić i najavu Zadar Wine Festivala   |  Aminess jedina turistička kompanija nagrađena certifikatom Poslodavac Partner  |  Najbolji hostel na svijetu dolazi na prvu hrvatsku konferenciju o hostelima   |  Osnovana Zajednica poslovnog turizma HGK  |   Vanja Halilović imenovana na poziciju direktorice marketinga tvrtke Kutjevo d.d.  |  Vinart Grand Tasting - nezaobilazno mjesto za sve koji se žele ozbiljno baviti vinom  |  Vodeći hotelijeri i investitori okupljaju se idući tjedan u Zagrebu  |  Kvaliteta najvažnija, ali uz realne cijene  |  Peta godina rekordnih razina turističkih noćenja  |  Vinari trebaju snažniju potporu države  |  McDonald's nagrađen jer zaposlenicima omogućava da ostvare svoj potencijal   |  EN PRIMEUR 2020.:nikad veći broj istarskih vinara i mladih Malvazija  |  Hrvatski vinari u Parizu  |  U Malom Lošinju otvoren prvi HoReCa centar na cresko-lošinjskom otočju  |  Bogati program 6. Whisky Faira Zagreb  |  Vinski razgovori uz noviju istarsku vinariju Valenta   |  San Mauro Muškat momjanski – priča o skladu prirode i ljudske ruke  |  Vino uz slasticu u Procaffeu  |  En Premieur 2020: Istarski vinari na jedan dan sele u Zagreb  |  FOODIN – osobni prehrambeni asistent  |   ||
   

Srbija: Barcaffé proslavlja 45 godina postojanja

26.10.2015
Pod novim sloganom Nešto svježe što nas veže, Barcaffé, kao stručnjak za kavu koji postavlja nove standarde u umjetnosti pripremanja i uživanja u šalici savršenog espressa, kreće dalje u osvajanje tržišta. Proizvođač koji ove godine slavi 45 godina rada, kaže da vjernim potrošačima nudi jedinstveni benefit, najsvježiju kavu koja osvaja sve više ljubitelja dobre espresso kave. U to su se uvjerili i brojni gosti na jedinstvenom Barcaffé događaju, koji je sinoć okupio medije i predstavnike prodajnog segmenta Barcaffe na beogradskom splavu Gabbiano. 
 
Barcaffé je danas jedan od najznačajnijih regionalnih brendova u espresso biznisu, zastupljen je u gotovo svim zemljama ex-YU. Ovaj zavidan uspjeh nije stigao preko noći, desetljeća truda, brige o kvaliteti, odabir najkvalitetnijih svjetskih vrsta kave bili su glavni stupovi koji su robnu marku doveli do vodeće pozicije na tržištu kave. Barcaffé već godinama drži stabilnu poziciju marke broj jedan na tržištu Slovenije, i danas 7 od 10 Slovenaca pije Barcaffé, dok u segmentu "bijele šalice" Barcaffe zauzima treće mjesto. U Hrvatskoj Barcaffé u posljednjem mjerenju drži 16,1 posto tržišta turske kave, uz rast prodaje od 31% u prošloj godini i povećanje tržišnog udjela, predstavio je u pozdravnom govoru situaciju na tržištu Andrej Bele, generalni direktor Strateškog poslovnog područja Kava ​​Atlantic Grupe.
  
Kao veliki sudionik na tržištu, Barcaffé kupuje velike količine kave i provodi stroge mjere kontrole kvalitete - od izbora samog zrna sirove kave pa do pakiranja na polici - što osigurava sigurnost da kava ne gubi ništa od sastojaka koji su neophodni za najkvalitetniji espresso.
 
Kava koju mi prodajemo ima najkraci rok trajanja i to je garant da uvijek nudimo najsvježiju kavu za potrošače. To je prednost Barcaffé espressa i benefit koji osiguravamo našim kupcima, naglasio je Alan Šćuric, direktor marketinga Strateškog poslovnog područja Kava ​​Atlantic Grupe.
 
Za Barcaffé je posebno važan odnos s kupcima i barista iu skladu s tim Barcaffé je razvio i posebnu edukaciju za barista. Trening centar Barcaffé predstavlja važan element u kvaliteti upravljanja robnom markom, te nov pristup i način suradnje između proizvođača, kupca i osoblja, jer se postojećim i potencijalnim kupcima nude opća znanja u području kave i posebna znanja u području espressa.
 
Pravilna priprema i posluživanje kave i napitaka od kave pozitivno utječu na odnos s potrošačem. Takvim načinom rada i suradnje kupci i osoblje doprinose pozitivnom ugledu svog lokala i naše robne marke, što je u od ključnog značaja, jer uvjet za uspješan rast predstavljaju upravo znanje i kvalitetu. Takvim načinom rada odvajamo se od konkurencije.Želimo da kupci u našoj ponudi vide partnersku suradnju koju zasnivamo na najkvalitetnijoj kavi, bliskim odnosima s partnerima i na zajedničkom rastu, dodao je Šćuric.
 
 
Tijekom sinoćnje promocije Barcaffé espresso majstori - barista - pokazali su svoju kreativnost u pravljenju latte arta i napitaka na bazi espresso kave.
  
Nagrade
Barcaffé je nositelj čak šest zlatnih medalja na International Coffee Cup Tasting, koji se održava svake druge godina u talijanskom gradu Brescia. Suci napitke od kave ocjenjuju na temelju nekoliko kriterija kao što su zaokruženost okusa, intenzitet arome, struktura i postojanost pjene, a Barcaffé blend iz godine u godinu osvajaju medalje na ovom internacionalnom stručnom događaju.
  
Barcaffé recepture
Barcaffé ima različite recepture, koje pokrivaju sve tržišne segmente. U obitelji Barcaffé je najkvalitetnija mješavina Barcaffé Prestige koja sadrži isključivo pažljivo odabrana zrna kave vrste arabika iz Srednje i Južne Amerike i Afrike, što može da se prepozna po cvjetnom mirisu espresso napitka i vrlo ugodnoj aromi. Sve recepture iz ove eksluzivne linije namijenjene su većim i zahtjevnijim potrošačima espresso kave, odnosno ugostiteljskim objektima koji pripremaju kavu espresso aparatima.

Nazad
 
 
 
 
back to top