InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 10.12.2018 || Vinarija Tomić ponosni je partner projekta „Sigurnim putem dalje”  |  Advent priprema Dane otvorenih butelja  |   Zavirite u ELFS & bubbles!  |  Predstavljanje vinarije Zorić  |  Fuliranje s prstohvatom blagdanske čarolije na Strossmayerovom trgu  |  Dani jadranskih lignji u sjeverozapadnoj Istri  |  Vinske zvijezde 2018  |  Vina Belje imaju najbolju turističku ponudu u Slavoniji i Podunavlju   |  G.E.T. Awards: Bijeli grozd 2018  |  Adria Hotel Forum 2019 održat će se u Beogradu!  |  Mediteranska lakoća postojanja  |  Mirisi, okusi i boje otoka Hvara u Zagrebu  |  Gin Woodland ove godine osvojio čak 11 prestižnih svjetskih nagrada  |   Rabljani nastavljaju nizati vrijedne turističke nagrade  |  Fuliranje, uskoro otvara svoja vrata na Strossmayerovom trgu  |  Vino i čokolada: boje, okusi i misli Mediterana  |  Dodijeljene Vinart nagrade  |  Dvodnevna stručna edukacija pod vodstvom chefa Davida Skoke   |  Restoran Kalelarga u novom ruhu i s novim vlasnicima  |  12. Kongres hrvatskog kampinga u Termama Tuhelj  |   ||
   

Svijet: Bacardi procjenjuje veliki ulazak ruma na tržište

03.04.2018

Premium tequila, gin i bourbon potaknuli su rast alkoholne industrije.  Bacardi uvodi dva nova premium ruma i ponovo oživljava postojeći brand kako bi usmjerio tu kategoriju u profinjeniji smjer.
 

Na tržištu, najcjenjenije sorte čine samo 15 posto prodaje ruma, tvrdi tvrtka. Rast tog sektora do 25% vrijedi 550 milijuna dolara industriji.

U premium ponudi Bacardi već ima votku Gray Goose i viski Dewar. Oni su namijenjeni grupi potrošača koji konstantno troše više od 20 dolara na bocu pića, bez obzira na njenu vrstu.

To nedostaje u kategoriji ruma, tvrdi Ned Duggan, potpredsjednik i direktor tvrtke brand Bacardi rum.

Ukupni udio ruma u SAD-u smanjio se za 3,6% u protekle četiri godine. Premda su super-premium proizvodi iznosili tek 2,2% tržišnog udjela u 2017, skočili su u tom četverogodišnjem razdoblju, prema Distilled Spirits Council-u, trgovinskoj grupi.

Danas je 58 posto prodanih tequila vrhunske cijene ili više, rekao je Duggan. Prodaja količine visokokvalitetne tequile u SAD-u je učetverostručena dok je prodaja super premium proizvoda deveterostruko porasla prema Distilled Spirits Council-u.

Kad pogledamo tequilu i njen uspjeh, vidimo vrlo sličnu priliku za rum, rekao je Duggan.

Bacardi je povećao svoje vlasništvo u industriji tequile kada je u siječnju priopćio kako kupuje Patron Spirits International u sporazumu koji vrijedi  5,1 milijardi dolara.

Nova premium rumovi su Anejo Cuatro, star najmanje četiri godine i Gran Reserva Diez, koji je odležao najmanje deset godina. Bacardi će također ponuditi svoju izmjenjenu liniju Reserva Ocho.

Vidjeli smo da se klasični kokteli vraćaju u popularnost, a rum, kao kategorija, je nekako bio na marginama dok se to dogodilo", rekao je Duggan. "Strategija pokretanja naprijed je kombinacija cocktail kulture i rum koktela, kao i kulture ispijanja i  potrošnje.

(Izvor: esmmagazine.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top