InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 16.09.2019 || U najprestižnijem svjetskom izboru Zadar Cruise Port proglašen Lukom godine 2019.  |  Prvo izdanje 'Goložece di Orsera'  |   Dva Zlata s elitnih vinskih scena dodijeljena vinima Iločkih podruma!   |  Valamar osigurao slobodan dan svim roditeljima prvašića  |  METRO poziva startupove da se prijave na program METRO Xcel  |  Radenska Adriatic na sajmu Agra osvojila tri zlatne medalje  |  Projekt G.E.T. STARS počeo je dodjelom oznaka za šest moslavačkih vinarija.  |  Kvalitetnije brendiranje domaćih vina lijek protiv jeftinog uvoza  |  Tko u Europi najviše uživa u svježe mljevenoj kavi?  |  Krauthaker Zelenac Kutjevo Rosenberg 2018 – za sve one koji traže nešto novo u sljubljivanju hrane i  |  MOŽE LI HRVATSKI TURIZAM 365?: KREATIVA I NOVE TEHNOLOGIJE  |   Bolt Food od danas dostupan u Tallinnu  |  Najljepše razglednice Zagreba nastaju na Ljetu kod Matoša  |  Sve je lako uz Barcaffè Lattiato  |  U METRO-u potražite nove vinske etikete renomirane vinarije Zlatan otok  |  U Termama Tuhelj svečano otvoren luksuzni kamp Vita  |   U Putnikovićima otvoren spomenik težaku i vinogradu  |  Ultimativni Gin & Tonic doživljaj  |  Kava koja osvaja svijet-Cold Brew  |  Booking.com kreirao Avo-Condo  |   ||
   

Svijet: Bacardi procjenjuje veliki ulazak ruma na tržište

03.04.2018

Premium tequila, gin i bourbon potaknuli su rast alkoholne industrije.  Bacardi uvodi dva nova premium ruma i ponovo oživljava postojeći brand kako bi usmjerio tu kategoriju u profinjeniji smjer.
 

Na tržištu, najcjenjenije sorte čine samo 15 posto prodaje ruma, tvrdi tvrtka. Rast tog sektora do 25% vrijedi 550 milijuna dolara industriji.

U premium ponudi Bacardi već ima votku Gray Goose i viski Dewar. Oni su namijenjeni grupi potrošača koji konstantno troše više od 20 dolara na bocu pića, bez obzira na njenu vrstu.

To nedostaje u kategoriji ruma, tvrdi Ned Duggan, potpredsjednik i direktor tvrtke brand Bacardi rum.

Ukupni udio ruma u SAD-u smanjio se za 3,6% u protekle četiri godine. Premda su super-premium proizvodi iznosili tek 2,2% tržišnog udjela u 2017, skočili su u tom četverogodišnjem razdoblju, prema Distilled Spirits Council-u, trgovinskoj grupi.

Danas je 58 posto prodanih tequila vrhunske cijene ili više, rekao je Duggan. Prodaja količine visokokvalitetne tequile u SAD-u je učetverostručena dok je prodaja super premium proizvoda deveterostruko porasla prema Distilled Spirits Council-u.

Kad pogledamo tequilu i njen uspjeh, vidimo vrlo sličnu priliku za rum, rekao je Duggan.

Bacardi je povećao svoje vlasništvo u industriji tequile kada je u siječnju priopćio kako kupuje Patron Spirits International u sporazumu koji vrijedi  5,1 milijardi dolara.

Nova premium rumovi su Anejo Cuatro, star najmanje četiri godine i Gran Reserva Diez, koji je odležao najmanje deset godina. Bacardi će također ponuditi svoju izmjenjenu liniju Reserva Ocho.

Vidjeli smo da se klasični kokteli vraćaju u popularnost, a rum, kao kategorija, je nekako bio na marginama dok se to dogodilo", rekao je Duggan. "Strategija pokretanja naprijed je kombinacija cocktail kulture i rum koktela, kao i kulture ispijanja i  potrošnje.

(Izvor: esmmagazine.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top