InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 25.09.2018 || Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  70 vrsta burgera na Zagreb Burger Festivalu 2018.!  |  50 A Burgers & Champagne bar u suradnji sa Acrobatom dovodi u Zagreb Chanel Adams  |  Hrvatska bilježi 6 posto više dolazaka i noćenja  |  Iz Villányja zlato za najnoviji pjenušac Feravina  |   'Doživjela sam stotu jer sam svaki dan pila Stellu'  |  Sir, maslac i jogurt postat će pravi luksuz  |  Tršćanski Illy na meti najvećih kompanija na tržištu kave - cijena 1,6 milijardi dolara  |   Startup za e-cigarete, vrijedan 15 milijardi dolara, širi se iz SAD-u u Europu  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |   ||
   

Svijet: Bacardi procjenjuje veliki ulazak ruma na tržište

03.04.2018

Premium tequila, gin i bourbon potaknuli su rast alkoholne industrije.  Bacardi uvodi dva nova premium ruma i ponovo oživljava postojeći brand kako bi usmjerio tu kategoriju u profinjeniji smjer.
 

Na tržištu, najcjenjenije sorte čine samo 15 posto prodaje ruma, tvrdi tvrtka. Rast tog sektora do 25% vrijedi 550 milijuna dolara industriji.

U premium ponudi Bacardi već ima votku Gray Goose i viski Dewar. Oni su namijenjeni grupi potrošača koji konstantno troše više od 20 dolara na bocu pića, bez obzira na njenu vrstu.

To nedostaje u kategoriji ruma, tvrdi Ned Duggan, potpredsjednik i direktor tvrtke brand Bacardi rum.

Ukupni udio ruma u SAD-u smanjio se za 3,6% u protekle četiri godine. Premda su super-premium proizvodi iznosili tek 2,2% tržišnog udjela u 2017, skočili su u tom četverogodišnjem razdoblju, prema Distilled Spirits Council-u, trgovinskoj grupi.

Danas je 58 posto prodanih tequila vrhunske cijene ili više, rekao je Duggan. Prodaja količine visokokvalitetne tequile u SAD-u je učetverostručena dok je prodaja super premium proizvoda deveterostruko porasla prema Distilled Spirits Council-u.

Kad pogledamo tequilu i njen uspjeh, vidimo vrlo sličnu priliku za rum, rekao je Duggan.

Bacardi je povećao svoje vlasništvo u industriji tequile kada je u siječnju priopćio kako kupuje Patron Spirits International u sporazumu koji vrijedi  5,1 milijardi dolara.

Nova premium rumovi su Anejo Cuatro, star najmanje četiri godine i Gran Reserva Diez, koji je odležao najmanje deset godina. Bacardi će također ponuditi svoju izmjenjenu liniju Reserva Ocho.

Vidjeli smo da se klasični kokteli vraćaju u popularnost, a rum, kao kategorija, je nekako bio na marginama dok se to dogodilo", rekao je Duggan. "Strategija pokretanja naprijed je kombinacija cocktail kulture i rum koktela, kao i kulture ispijanja i  potrošnje.

(Izvor: esmmagazine.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top