InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 26.03.2019 || Hotel Esplanade Zagreb okrunjen je titulom za najbolji Povijesni hotel godine   |  Vino uz žlicu: Bosanska jela i hrvatska vina u Sofri  |  Hrvatska proglašena najboljom destinacijom za poslovni turizam u 2018. godini!  |  Poreč u svibnju ponovno domaćin vrhunskog gastronomskog doživljaja ''Wine Nights'  |  Kabola Malvazija Amfora 2015. u završnici natjecanja ASI Contest for Best Sommelier of the World  |  Drama s kavom u Drami  |  Abeceda francuskog jezika za gurmane  |  Zagreb ovog proljeća postaje centar svijeta za sve hedoniste - stiže prvi R'n'B Weekend  |  Vinski razgovori s Tomislavom Stiplošekom uz Vina Laguna  |  Zagreb dobio gastro mjesto po svjetskim standardima, Franko's pizza & bar  |  Vino Dalmacije  |  Trs je naš  |  Završeno prvo izdanje Aminess Gourmet Laba   |  Završen dosad najveći Vinart Grand Tasting  |  Dodijeljeni kulinarski Oscari i predstavljeno drugo izdanje Gault&Millau Croatia 2019.  |  Vina Laguna nastavljaju nizati uspjehe  |  U Hrvatsku stigle još dvije nove MICHELINOVE zvjezdice!  |  Gault&Millau Croatia 2019. – još nas par dana dijeli do noći kulinarskih Oscara  |  Valamar u 2018. godini ostvario dvoznamenkasti rast poslovnih rezultata  |  Oda francuskoj kuhinji uz gala večeru Gout de/Good France   |   ||
   

Svijet: Bacardi procjenjuje veliki ulazak ruma na tržište

03.04.2018

Premium tequila, gin i bourbon potaknuli su rast alkoholne industrije.  Bacardi uvodi dva nova premium ruma i ponovo oživljava postojeći brand kako bi usmjerio tu kategoriju u profinjeniji smjer.
 

Na tržištu, najcjenjenije sorte čine samo 15 posto prodaje ruma, tvrdi tvrtka. Rast tog sektora do 25% vrijedi 550 milijuna dolara industriji.

U premium ponudi Bacardi već ima votku Gray Goose i viski Dewar. Oni su namijenjeni grupi potrošača koji konstantno troše više od 20 dolara na bocu pića, bez obzira na njenu vrstu.

To nedostaje u kategoriji ruma, tvrdi Ned Duggan, potpredsjednik i direktor tvrtke brand Bacardi rum.

Ukupni udio ruma u SAD-u smanjio se za 3,6% u protekle četiri godine. Premda su super-premium proizvodi iznosili tek 2,2% tržišnog udjela u 2017, skočili su u tom četverogodišnjem razdoblju, prema Distilled Spirits Council-u, trgovinskoj grupi.

Danas je 58 posto prodanih tequila vrhunske cijene ili više, rekao je Duggan. Prodaja količine visokokvalitetne tequile u SAD-u je učetverostručena dok je prodaja super premium proizvoda deveterostruko porasla prema Distilled Spirits Council-u.

Kad pogledamo tequilu i njen uspjeh, vidimo vrlo sličnu priliku za rum, rekao je Duggan.

Bacardi je povećao svoje vlasništvo u industriji tequile kada je u siječnju priopćio kako kupuje Patron Spirits International u sporazumu koji vrijedi  5,1 milijardi dolara.

Nova premium rumovi su Anejo Cuatro, star najmanje četiri godine i Gran Reserva Diez, koji je odležao najmanje deset godina. Bacardi će također ponuditi svoju izmjenjenu liniju Reserva Ocho.

Vidjeli smo da se klasični kokteli vraćaju u popularnost, a rum, kao kategorija, je nekako bio na marginama dok se to dogodilo", rekao je Duggan. "Strategija pokretanja naprijed je kombinacija cocktail kulture i rum koktela, kao i kulture ispijanja i  potrošnje.

(Izvor: esmmagazine.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top