InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 18.11.2019 || Špin na zagrebačkoj špici   |  Sudjelujte na 14. VINOcomu  |  Svježe mljevena kava vs. instant  |  10 godina Argeta Exclusive okusa  |  Uz mladu Frankovku i Graševinu obilježeno Martinje s potpisom Feravina  |  Burger King predstavlja Rebel Whopper: 100% Whopper, 0% meso  |  Predstavljanje Agrolaguninih proizvoda na zagrebačkoj špici  |  Dvije hrvatske kuće za odmor najbolje u Europi  |  METRO je ponosni partner prestižnog kulinarskog natjecanja Bocuse d'Or Croatia  |  Posjetite Festival mladog vina “Portugizac Plešivica” i sireva iz Zagrebačke županije  |  Mlado Međimurje po drugi put oduševilo svježinom i pitkošću mladih vina  |   Legendarni Kaltenberg proslavio povratak na hrvatsko tržište  |  Valamar očekuje rast prihoda i operativne dobiti na godišnjoj razini između 8 i 10 posto  |  Vino uz žlicu: Variva s Dolca u Hiltonovu restoranu ReUnion  |  Dražen Boban novi predsjednik Udruženja ugostiteljskih djelatnosti HGK  |  Restoran Terbotz – jedinstvena gastronomija s najljepšim kontinentalnim pogledom u Hrvatskoj  |  Vinski razgovori uz destilate Rossi  |  Novi trendovi u svjetskom kulinarstvu i hotelijerstvu visoke kategorije na petom izdanju Istria Gour  |  Ekskluzivnom večerom u restoranu Oliveto završeno treće izdanje Aminess Wine&Gourmet Nights   |  Vina Laguna osvojila tri zlata na prestižnom natjecanju u Italiji  |   ||
   

Hrvatska: Aminess u svoju gastro ponudu uveo proizvode OPG-ova

10.05.2019
Turistička kompanija Aminess pokrenula je projekt pod nazivom „Okusi Hrvatske" s ciljem da gostima svih aʼ la carte i pansionskih restorana u svojim hotelima i kampovima ponudi poseban gastronomski doživljaj s isključivo domaćim proizvodima odabranih regionalnih proizvođača te s obiteljsko poljoprivrednih gospodarstava.
 
 

Ideja je nastala iz projekta Aminess Gourmet Lab koji, pod vodstvom chefa Davida Skoke, ima za cilj educirati mlade kuhare, konobare, barmene i ostale članove Aminess gourmet tima. Aminess ovim konceptom promocije hrvatskih autohtonih proizvoda svojim gostima želi ponuditi najbolje gastronomsko iskustvo. 
 
Na jelovnicima će biti prisutni domaći proizvodi OPG-ova, a članovi Aminess gourmet tima gostima će dodatno prezentirati ponudu hrane i pića. Gosti Aminess hotela i kampova tako će se imati priliku upoznati s hrvatskom gastronomijom kroz tri segmenta restoranske ponude - Hrvatska u boci, Hrvatska na tanjuru i Hrvatska na polici.
 
Hrvatska u boci predstavlja ponudu pića, od autohtonih vinskih sorti te rakija i žestokih pića do divljih i pitomih sastojaka iz netaknute prirode. Zanatska pića iz ove ponude donose svježinu i originalnost odabranih proizvođača koji posvećuju iznimnu pažnju kvaliteti pića.   
 
Nakon pića na red dolazi Hrvatska na tanjuru, ponuda koja će svakog gosta odvesti na putovanje Hrvatskom kroz nezaboravne okuse njenih regija u kojima se Mediteran isprepliće s kontinentom. Maslinova ulja, ukusne ribe i školjke, pršut i sir, tartufi i nacionalni specijaliteti spravljeni od lokalnih namirnica samo su neki gastronomski aduti s menija.
 
U Aminess Maravea Camping Resortu nalazi se i pekara koja donosi bogatstvo okusa i mirisa kojima je nemoguće odoljeti, a objedinjeni su u segmentu Hrvatska na polici. Među proizvodima kao što su zlatne žitarice, medovi neodoljivih cvjetnih nota, marmelade od zdravog lokalno ubranog voća i mliječni proizvodi od krava i ovaca koje pasu na obližnjim proplancima svaki će gost pronaći nešto za sebe.
 
Trenutno su kroz jutarnji i večernji meni na buffet stolovima u hotelu Aminess Maestral u projekt Okusi Hrvatske uključeni proizvođači Agro Klaster s proizvodima iz Vukovarsko-srijemske županije, Histris s domaćim istarskim mesnim delicijama bez glutena, soje i laktoze, ribarska zadruga Istra sa specijalitetima spravljenim od svježe ulovljene ribe iz Jadranskog mora, te OPG Orbanić s obiteljskom tradicijom pripreme sireva i mliječnih delicija proizvedenih od mlijeka s istarskih pašnjaka.
 
Uskoro će ova ponuda biti uvedena i u ostale Aminess hotele, a u ljetnim mjesecima ponuda će se proširiti i na svježe voće i povrće.



Nazad
 
 
 
 
back to top