InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 22.09.2018 || Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  70 vrsta burgera na Zagreb Burger Festivalu 2018.!  |  50 A Burgers & Champagne bar u suradnji sa Acrobatom dovodi u Zagreb Chanel Adams  |  Hrvatska bilježi 6 posto više dolazaka i noćenja  |  Iz Villányja zlato za najnoviji pjenušac Feravina  |   'Doživjela sam stotu jer sam svaki dan pila Stellu'  |  Sir, maslac i jogurt postat će pravi luksuz  |  Tršćanski Illy na meti najvećih kompanija na tržištu kave - cijena 1,6 milijardi dolara  |   Startup za e-cigarete, vrijedan 15 milijardi dolara, širi se iz SAD-u u Europu  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |   ||
   

NA ČAŠICI RAZGOVORA: AWT ulazi u HoReCa kanal

11.10.2017
U današnje je vrijeme pravi izazov imati pravovremenu dostavu u HoReCa kanalu. Gotovo svakom je kupcu to problem, posebno u ljetnim mjesecima. AWT je odlučio doskočiti tim problemima s ciljem da u dostavi postane multispecijalist. Od naših ćemo sugovornika doznati kako namjeravaju ostvariti svoje ciljeve.

AWT ima predani i specijalizirani HoReCa tim te vinoteku. U ponudi imaju više od 1000 vinskih etiketa, od toga 60% domaćih. Osnovni se asortiman kreće od svježe, ultra svježe i suhe hrane, što uključuje meso, mliječne proizvode, ribu, voće i povrće, konzervirane proizvode i prehrambene namirnice.

Kako bismo se i sami uvjerili u sve navedeno, odlučili smo posjetiti tu mladu i zabavnu (čemu svjedoče i priložene fotografije), ali svakako iskusnu i ambicioznu ekipu, koja dobro zna svoj posao i postaviti im konkretna pitanja, kako bi naši ugostitelji znali s kim imaju posla…

Andrej Sirk, direktor prodaje za HoReCa kanal i Tomislav Brajević, direktor nabave za HoReCa kanal spremno su odgovarali na sva naša pitanja.  
 
Andrej Sirk i Tomislav Brajević
 
Koji su ciljevi AWT-a u HoReCa sektoru?
Tomislav: Cilj nam je biti partner profesionalnim kupcima, kako u pitanju asortimana tako i u pitanju kvalitetne dostave u HoReCi. Uz pravovremenu isporuku i traženi asortiman, razvijen po  potrebi kupaca (koji, dakako, mora biti cjenovno konkurentan), prije svega gradimo i kvalitetan partnerski odnos s našim kupcima i dobavljačima. 
 
Općenito, distribucija u HoReCa kanalu vrlo je izazovna. Koji su vaši alati za borbu s tim izazovima? Na koji ste način povezani sa svojim kupcima?
Andrej: Poznato je kako je u Hrvatskoj vrlo izražena sezonalnost, možda i najveća u cijeloj Europi. Dovoljno je istaknuti činjenicu da, primjerice, u 3 mjeseca ljetne sezone primimo 35% više narudžbi nego u ostatku godine, pa je jasno da je pravi izazov imati pravovremenu dostavu. Nisam do sada čuo nijednog kupca koji se nije žalio na pravovremenu dostavu, a pogotovo u tom dijelu godine.
AWT koristi dvije glavne platforme za distribuciju s različitim temperaturnim režimima. Jedna je za ambijentalni program (vino, suha prehrana i neprehrana), a druga za svježi i smrznuti program. Smatramo kako jedino tako možemo optimizirati razinu usluge i odraditi kvalitetnu dostavu, a pogotovo odraditi taj sezonski potencijal, na zadovoljstvo naših kupaca, pa onda i na naše. Dostava prema kupcima, ovisno o režimu, odvija se u 1 do 2 dana od narudžbe, a nekada i istoga dana.

Koji su planovi tvrtke za budućnost?
Andrej: Naša se tvrtka više od 25 godina bavi distribucijom i prodajom roba u retail kanalu.
Dakle, dugi se niz godina brinemo o tome da se top brandovi pravovremeno dostavljaju kupcima i slobodno mogu reći da smo u tome vrlo dobri. Plan je nastaviti dobru praksu i u HoReCa kanalu te dodatno rasti s izazovima koje vrijeme stavlja pred nas.
Tomislav: HoReCa priča za nas je ustvari tek počela. Naravno da postoje izazovi, tu je i konkurencija, kupci, no ako uzmemo u obzir dosad učinjeno i reakcije na terenu, prostor za ozbiljnog igrača itekako postoji. Vjerujemo da znamo što radimo.

  Na fotografiji (s lijeva): Andrej Sirk, Saška Hitner, Alen Kovačević i Tomislav Brajević, članovi AWT tima
 
...
Cijeli razgovor pročitajte u novom izdanju časopisa InHoreca



Nazad
 
 
 
 
back to top