InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.09.2019 || Otvorena Majstor kuhar akademija  |  Ove godine 100 milijuna noćenja ostvareno tjedan dana ranije nego 2018. godine!  |  Subotnja špica na zagrebačkom Cvjetnom trgu uz finu kavu, pisanje stihova i finalno natjecanje baris  |   Imperial Riviera zajedno s AZ mirovinskim fondovima i Valamarom kreće u novi ciklus razvoja i inve  |  Najava: MOŽE LI HRVATSKI TURIZAM 365? KREATIVA I NOVE TEHNOLOGIJE  |  Trieste Coffee Experts 2019 - Streaming veza  |  Jägermeister najnovijom ekstenzijom pokazao svoj Scharf karakter  |  Grif Session IPA novo osvježenje iz Grif mikropivovare  |  Vinski razgovori uz vina Fuhtar   |  Najbolje od Srijema i Slavonije za sudionike Dana hrvatskog turizma  |  U najprestižnijem svjetskom izboru Zadar Cruise Port proglašen Lukom godine 2019.  |  Prvo izdanje 'Goložece di Orsera'  |   Dva Zlata s elitnih vinskih scena dodijeljena vinima Iločkih podruma!   |  Valamar osigurao slobodan dan svim roditeljima prvašića  |  METRO poziva startupove da se prijave na program METRO Xcel  |  Radenska Adriatic na sajmu Agra osvojila tri zlatne medalje  |  Projekt G.E.T. STARS počeo je dodjelom oznaka za šest moslavačkih vinarija.  |  Kvalitetnije brendiranje domaćih vina lijek protiv jeftinog uvoza  |  Tko u Europi najviše uživa u svježe mljevenoj kavi?  |  Krauthaker Zelenac Kutjevo Rosenberg 2018 – za sve one koji traže nešto novo u sljubljivanju hrane i  |   ||
   

Svijet: AB InBev potvrdio da su Peroni, Grolsch i Meantime na prodaju

07.12.2015
Pivski div AB InBev je potvrdio vijesti da namjerava prodati svoje brandove Grolsch, Peroni i Meantime nakon što se završi preuzimanje SABMillera.

Tri navedena branda su trenutno pod zastavom SABMillera, koji je u procesu integriranja sa AB InBevom nakon službene najave akvizicije u vrijednosti od 71 milijardu franaka u studenom.

AB InBev će kontaktirati potencijalne kupce u nadolazećim tjednima kako bi procjenio interes za Peroni i Grolsch brandove u Italiji, Nizozemskoj i Velikoj Britaniji, kažu iz AB InBeva. 

Prodaja ovih brandova je dio integracije jedne od najvećih akvizicija u povijesti, kako bi se zadovoljile zakonske regulative. Ovi koraci pokazuju InBev-ov proaktivni pristup u riješavanju zakonske regulative, javljaju iz kompanije.



Nazad
 
 
 
 
back to top