InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 08.04.2020 || U Saboru izglasani voucheri za putovanja - spas za likvidnost turističkih agencija  |  Bez turizma tekući račun platne bilance ide u minus  |  Domaće gastro delicije putuju Hrvatskom  |  Vinske zvijezde u doba koronvirusa  |  Valamar odgovorno i sustavno provodi preporučene mjere prevencije  |  Peti Vinart Grand Tasting ponovo okupio najbolje vinare  |  Zeleni Grif za Dan Svetog Patrika   |  Vinski razgovori uz Erdutske vinograde i mlade, kreativne goste   |  Predstavljeno novo izdanje vodiča Gault&Millau Croatia 2020  |  Najveća turistička kompanija u Hrvatskoj u 2019. ostvarila 2,22 milijardi kuna prihoda i rast od 10%  |  Saznajte sve o Wine VIP Eventu  |  Hrvatska bogatija za još dva restorana s prestižnom MICHELINOVOM zvjezdicom  |  Chef Hrvoje Zirojević fantastičnim delicijama najavio treće izdanje Gault&Millau vodiča za Hrvatsk  |  Talijanska slastičarka koja obožava hrvatsku makovnjaču  |  Vinski razgovori uz vina i likere Fiolić i najavu Zadar Wine Festivala   |  Aminess jedina turistička kompanija nagrađena certifikatom Poslodavac Partner  |  Najbolji hostel na svijetu dolazi na prvu hrvatsku konferenciju o hostelima   |  Osnovana Zajednica poslovnog turizma HGK  |   Vanja Halilović imenovana na poziciju direktorice marketinga tvrtke Kutjevo d.d.  |  Vinart Grand Tasting - nezaobilazno mjesto za sve koji se žele ozbiljno baviti vinom  |   ||
   

Svijet: AB InBev potvrdio da su Peroni, Grolsch i Meantime na prodaju

07.12.2015
Pivski div AB InBev je potvrdio vijesti da namjerava prodati svoje brandove Grolsch, Peroni i Meantime nakon što se završi preuzimanje SABMillera.

Tri navedena branda su trenutno pod zastavom SABMillera, koji je u procesu integriranja sa AB InBevom nakon službene najave akvizicije u vrijednosti od 71 milijardu franaka u studenom.

AB InBev će kontaktirati potencijalne kupce u nadolazećim tjednima kako bi procjenio interes za Peroni i Grolsch brandove u Italiji, Nizozemskoj i Velikoj Britaniji, kažu iz AB InBeva. 

Prodaja ovih brandova je dio integracije jedne od najvećih akvizicija u povijesti, kako bi se zadovoljile zakonske regulative. Ovi koraci pokazuju InBev-ov proaktivni pristup u riješavanju zakonske regulative, javljaju iz kompanije.



Nazad
 
 
 
 
back to top