InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 20.01.2020 || Prestižna oznaka ADAC Superplatz 2020 za čak četiri Valamarova kamping ljetovališta  |  Aminess Sirena dobio nagradu ADAC Superplatz 2020  |  VINUM.IN - promocija drugog broja časopisa  |  Izvoz pjenušaca porastao za 35 posto  |  Badnjak na Fuliranju - riblji meni za prste polizati  |  Journal pop up We Love Local  |  Idealan spoj: orašasti plodovi i kava  |  Nova gastro ponuda na Fuliranju  |  METRO bilježi najsnažniji rast veleprodajnog poslovanja u 10 godina  |  Otvoren prvi slovenski burger bar Lars&Sven u zagrebačkom Branimir mingle mallu  |  Nezaboravno božićno druženje uz omiljene Franck čajeve i zanimljive koktele s čajem  |  Vinarija Jakopić na promociji u International Business Hotelu predstavila svu raskoš svojih etiketa  |  Vino uz žlicu (i vješalicu) u Magazinskoj kleti  |  Dvadeset šest hrvatskih tvrtki na sajmu luksuznog turizma ILTM   |  Novo ruho Škrleta moslavačkih vinara  |  Vinski razgovori uz vinariju Poletti  |  Počeo je gourmingle na Fuliranju   |  Francuski paradoks u Feričancima  |  Gault&Millau Croatia i Kotányi – predblagdanska gastronomija sa ženskim potpisom  |  Subway otvara svoj drugi restoran u samom centru Zagreba  |   ||
   

Johnnie Walker : 15 milijuna dolara vrijedna kampanja u Australiji

27.03.2018

Johnnie Walker planira ojačati prvo mjesto branda na tržištu škotskog viskija pomoću najveće marketinške kampanje u desetljeću. Diageo Australia ima u vidu investirati čak 15 milijuna dolara u novi marketinški plan pod sloganom The Next Step. Temeljit će se na sada već ikonskoj kampanji Keep walking te će se provoditi na nacionalnoj razini 18 mjeseci.
 

Viski trenutno čini najveću kategoriju među žestokim pićima

Adam Ballesty, direktor marketinga i inovacija pri Diageo Australija, izjavio je da kampanja ima za cilj učvrstiti status Johnnie Walkera kao australskog viskija broj jedan u fragmentiranoj kategoriji viskija.

Mi smo moćan brand, ali isto tako želimo podsjetiti naše potrošače da Johnnie Walker ima skoro 200-godina dugu povijest koja je obilježila napredak branda.

Viski trenutno čini najveću kategoriju među žestokim pićima, te jednu od svakih pet boca kupljenih u Australiji. Dok je Johnnie Walker Black Label predvodnik na tržištu, brand se ipak suočava s povećanom konkurencijom ulaskom domaćih i malih proizvođača na tržište, naročito s lokalne tasmanijske viski scene koja je u usponu.

Mi smo moćan brand, ali isto tako želimo podsjetiti naše potrošače da Johnnie Walker ima skoro 200-godina dugu povijest koja je obilježila napredak branda. Stvorili smo jedinstvenu kvalitetu koja čini bilo koju varijantu Johnnie Walkera okusom iznimnim, premium škotskim viskijem. Takvu vrstu autentičnosti, nasljedstva i prava natjecanja u scotch kategoriji ne možeš proizvesti – tvrdi Ballesty.

Osvrnuvši se na ciljeve kampanje, Ballesty je izjavio: Diageo Australija ima za cilj ući s kampanjom u trend kvalitete i premium pića. Moderniziramo sliku Johnnie Walker branda i približavamo ga modernim australskim konzumentima.

Potrošači se okreću ispijanju kvalitetnijeg pića kada se odlučuju piti.

S The Next Step-om predstavljamo napredak na način da se djeluje dostupnijim, dok ujedno ostajemo odani ostavštini našeg branda.

Premiumizacija potiče rast", tvrdi Ballesty, „jer potrošači se okreću ispijanju kvalitetnijeg pića kada se odlučuju piti. Scotch je predodređen da predvodi taj trend s obzirom na bogate priče, nasljeđe i kvalitetu koju nudi.

Ono što smo željeli postići s ovom kampanjom je ono što „Keep Walking" znači za Australce u 2018. godini. Naša su istraživanja pokazala da se način na koji Australci definiraju „napredak" mijenja. Ne postoji jedinstvena definicija, svačiji put napretka i postignuća je drugačiji i posve osoban. S „The Next Step-om" predstavljamo napredak na način da se djeluje dostupnijim, dok ujedno ostajemo odani ostavštini našeg branda."
 

Nazad
 
 
 
 
back to top