InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 14.08.2018 || 'Doživjela sam stotu jer sam svaki dan pila Stellu'  |  Sir, maslac i jogurt postat će pravi luksuz  |  Tršćanski Illy na meti najvećih kompanija na tržištu kave - cijena 1,6 milijardi dolara  |   Startup za e-cigarete, vrijedan 15 milijardi dolara, širi se iz SAD-u u Europu  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |  Barcaffé Barist Tour  |  Pivo nas čini pametnijima i kreativnijima  |  Stigla prestižna priznanja World Travel Awards  |  Rekordna godina za proizvodnju i izvoz piva  |  Talijanska Lavazza kupuje australski Blue Pod Coffee  |   ||
   

Švicarska: Velika promocija novog Coca-Cola proizvoda

19.01.2018

Vrijedan više od milijardu američkih dolara, prema riječima predstavnika Coca-Cola kompanije, Fuze Tea je jedan od najuspješnijih brendova kompanije i pripada proizvodima s najbržom stopom rasta. Trenutno je u prodaji u 52 zemlje širom svijeta.


Prilikom promocije, našli smo se u okruženju sličnom džungli koje se odlikuje veselim duhom prirode. Fuze Tea proizvodi su bili izloženi na mjestima, gdje su se i svježi sastojci ovih ledenih čajeva odlično uklopili sa začinima i biljem. Tijekom večeri i ambasador i stručnjak za pripremu čaja, Jens de Gruyter, izveo je stručnu demonstraciju okusa i gastronomije i ilustrirao proces proizvodnje čaja u različitim fazama. Zanimljiva je bila i interaktivna instalacija umjetnice Majlis, kojom su zvanice imale priliku napraviti svoj miks ritma džungle dodirivanjem različitih biljaka koje su bile elektronski povezane.

Cilj ovog posebnog događaja je bio predstaviti opću strategiju asortimana napitaka ključnim interesnim grupama, predstavnicima industrije, novinarima i Influencerima, i to u atmosferi eko-sistema koji podsjeća na džunglu. Uz skoro 70 predstavnika europskih medija, predstavljanju je prisustvovao i Brian Smith, predsjednik za Europu, Bliski istok i Afriku, koji je pred više od 190 gostiju govorio o budućnosti kompanije Coca-Cola.

Ukus potrošača se brzo mijenja, posebno kad su u pitanju milenijalci. Naši potrošači traže veći izbor napitaka i proizvode koji odgovaraju različitim potrebama, raspoloženjima i trenucima. Europsko predstavljanje brenda Fuze Tea je nevjerovatna prekretnica za nas u pogledu ponude novih i neočekivanih ukusa, koje je naš sektor za istraživanje i razvoj prilagodio lokalnim zahtjevima. Ono pokazuje da mi kao kompanija možemo brzo reagirati i ponuditi proizvode vrhunskog ukusa koji će se svidjeti potrošačima, objasnio je on u svom govoru na temu "Predstavljanje brenda Fuze  Tea – važna prekretnica na putu razvoja kompanije".

Nakon njegovog obraćanja slijedio je govor Ljube Grujića, generalnog direktora novih proizvoda i negaziranih napitaka za Europu, koji je detaljnije predstavio brend Fuze Tea, kao i živa panel diskusija s pitanjima i odgovorima, u kojoj su im se pridružili Nikos Koumettis, predsjednik poslovne jedinice za centralnu i istočnu Europu, Tim Brett, predsjednik poslovne jedinice za zapadnau Europu i Jens de Gruyter.

Kao jedan od globalnih brendova s najbržom stopom rasta, izuzetno nam je drago što možemo ponuditi savršen ukus Fuze Tea ledenih čajeva u 37 zemalja širom Europe, s ciljem uvođenja inovacija u kategoriji gotovih ledenih čajeva. Osim toga što je ovo naše najveće predstavljanje jednog brenda u proteklom desetljeću, Fuze Tea označava i važnu prekretnicu koja potvrđuje našu spremnost da postanemo kompanija s najširom ponudom napitaka i ponudimo potrošačima specifičnije ukuse s manje šećera i više prednosti, rekao je Koumettis.
 
Fuze Tea
Fuze Tea je, inače, prvi u nizu novih proizvoda koje Coca-Cola planira uvesti u 2018. godini.
 
Na našem tržištu će se Fuze Tea naći u četiri ukusa: crni čaj-breskva-hibiskus, crni
čaj-limun-limunska trava , zeleni čaj-mango-kamilica i crni čaj -šumsko voće.
Napitak predstavlja jedinstvenu fuziju ekstrakta čaja iz organskog uzgoja, voća i bilja. Ima niskoenergetsku vrijednost, budući da je zaslađen prirodnim zaslađivačem stevijom. Postotak šećera smanjen je za 30%, u 100 ml Fuze Tea ledenog čaja ima 4,5 grama šećera i 19 kcal što ga klasificira u grupu napitaka s niskom energetskom vrijednošću. U prodaji će se naći u PET ambalaži u pakovanjima od 0.33l i 1l.
Inače, međunarodnu premijeru je imao 2012. godine kada je plasiran na 14 različitih tržišta, a u prve tri godine na svim tržištima zabilježen je rast s profitom koji je premašio milijardu dolara.
Ukusi su razvijeni u Coca-Colinom centru za istraživanja i razvoj u Bruxellesu i u potpunosti su prilagođeni europskim ukusima, što je rezultiralo inovativnim ukusima ledenog čaja s nekim od omiljenih lokalnih ukusa kao što je kamilica i hibiskus.
Ekstrakt čaja korišten u Fuze Tea potječe iz 100 održivih izvora čajeva, čime Coca-Cola doprinosi svom cilju da do 2020. 100 od sto svojih ključnih poljoprivrednih sastojaka i sirovih materijala nabavlja iz potpuno održivih izvora.

Nazad
 
 
 
 
back to top