InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 04.07.2020 || Vino uz žlicu u Veganšpeku  |  Održala se prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu  |  Uskoro treći Pjenušavi srijemski doručak   |  Odmor nikad bliže – nova kampanja TZ Zagrebačke županije  |  Pan Pilsner- upoznajte pivo s okusom petka  |  HGK traži produljenje potpora HZZ-a za očuvanje radnih mjesta  |  Osnovana Zajednica riječnog turizma HGK  |   HGK poziva na žurnu provedbu natječaja za pomoć vinarima  |  Hrvatski chefovi na australskoj gastro platformi Chef's Pencil  |   U preporukama za goste u samoizolaciji uvaženi prijedlozi ZOT HGK  |  Split uskoro dobiva najljepši heritage hotel  |  Valamar Riviera i dalje na poziciji najboljeg poslodavca u turizmu  |  Novi promotivni video Esplanade pruža osjećaj sigurnosti i poziva goste u Zagreb   |   Turistička aktivnost stanovništva Hrvatske u 2019.  |  Drugi virtualni susreti o turizmu okupili brojne stručnjake iz Regije i 24 zemlje svijeta  |  Vino vinarije PERAK - šampion 52. Izložbe vina kontinentalne Hrvatske  |  Meet up: SMART TOURISM 5.0  |  Trend pada turističkih noćenja   |  Socijalni partneri u turizmu dogovorili nastavak primjene Kolektivnog ugovora ugostiteljstva  |  Vinolog predstavlja: Wine to go - uživanje u vinu bilo kada i bilo gdje  |   ||
   

Hrvatska: Vanja Halilović imenovana na poziciju direktorice marketinga tvrtke Kutjevo d.d.

18.02.2020
Početkom veljače je Uprava tvrtke Kutjevo d.d. imenovala novu direktoricu marketinga, Vanju Halilović, koja će svojim medijskim i HoReCa iskustvom te inovativnim idejama pridonijeti strategiji razvoja, širenja i pozicioniranja vina iz portfelja vinarije Kutjevo.
 

Uprava tvrtke Kutjevo d.d. početkom veljače je na poziciju direktorice marketinga imenovala Vanju Halilović, mag. nov., koja dolazi u vinariju Kutjevo s odličnim poznavanjem prodajnih i marketinških trendova HoReCa tržišta te dugogodišnjim iskustvom rada na nacionalnim i lokalnim televizijama. 

??»Izuzetno sam sretna što ću surađivati s vrhunskim timom stručnjaka na vrlo izazovnim projektima te što ću imati priliku kreativnim i inovativnim strategijama pridonijeti razvoju, širenju i pozicioniranju vina iz portfelja vinarije Kutjevo. S obzirom na to da sam u posljednjih nekoliko godina bila uključena u projekte vrhunskog ugostiteljstva, bila sam u poziciji pratiti HoReCa trendove u Hrvatskoj i svijetu koji će mi svakako biti od pomoći pri realizaciji uspješnih rezultata u Kutjevu??», proučila je Vanja Halilović nakon preuzimanja nove pozicije. 
 
Uprava Kutjeva d.d. je kao dugoročni cilj Odjela prodaje i marketinga postavila razvoj i širenje distribucije premium linija buteljiranog programa u kojem Vanja Halilović kao zadatak ima definiranje i postavljanje strateških komunikacija te implementaciju medijskih kampanja.

Vinarija Kutjevo u posljednjih pet godina transformirala je način rada i značajno unaprijedila rezultate strateškog distribucijskog područja na razini Hrvatske i izvoznih tržišta s ukupnom godišnjom prodajom od pet milijuna litara vina.


Nazad
 
 
 
 
back to top