InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 11.12.2018 || Vinarija Tomić ponosni je partner projekta „Sigurnim putem dalje”  |  Advent priprema Dane otvorenih butelja  |   Zavirite u ELFS & bubbles!  |  Predstavljanje vinarije Zorić  |  Fuliranje s prstohvatom blagdanske čarolije na Strossmayerovom trgu  |  Dani jadranskih lignji u sjeverozapadnoj Istri  |  Vinske zvijezde 2018  |  Vina Belje imaju najbolju turističku ponudu u Slavoniji i Podunavlju   |  G.E.T. Awards: Bijeli grozd 2018  |  Adria Hotel Forum 2019 održat će se u Beogradu!  |  Mediteranska lakoća postojanja  |  Mirisi, okusi i boje otoka Hvara u Zagrebu  |  Gin Woodland ove godine osvojio čak 11 prestižnih svjetskih nagrada  |   Rabljani nastavljaju nizati vrijedne turističke nagrade  |  Fuliranje, uskoro otvara svoja vrata na Strossmayerovom trgu  |  Vino i čokolada: boje, okusi i misli Mediterana  |  Dodijeljene Vinart nagrade  |  Dvodnevna stručna edukacija pod vodstvom chefa Davida Skoke   |  Restoran Kalelarga u novom ruhu i s novim vlasnicima  |  12. Kongres hrvatskog kampinga u Termama Tuhelj  |   ||
   

Cromaris: Rast svih poslovnih pokazatelja

14.03.2018

Inovacije, nove recepture, praćenje trendova i ulaganja pojačali poslovanje. Cromaris, vodeći proizvođač brancina i orade u Hrvatskoj i osmi u svijetu, dio Adris grupe, i u 2017. godini ostvario je rast svih poslovnih pokazatelja.
 
Poslovni Dnevnik prenosi, da je proizvedeno i prodano 7334 tona ribe, što je, u odnosu na prethodnu godinu, povećanje od 6,5 posto. Rast je u najvećem dijelu ostvaren na izvoznim tržištima na kojima je ostvareno 77 posto prihoda. Poslovnu je godinu obilježio i rast od 20 posto na najvećem i najznačajnijem, talijanskom tržištu. Za te poslovne uspjehe zaslužna je Cromarisova strategija rasta i razvoja temeljena na vrhunskoj kvaliteti proizvoda uz najkraći mogući rok dostave od ulova do krajnjeg potrošača.

Naime, zbog blizine tržišta i organizacije logističkog sustava, proizvodi unutar 24 sata stižu na talijansko, slovensko i hrvatsko tržište, odnosno 48 sati od izlova na ostala ključna tržišta. 

Cromaris trenutačno izvozi više od tri četvrtine svoje ukupne prodaje,a uz talijansko, prisutan je i na tržištu Slovenije, Poljske, Austrije, Njemačke, Francuske, Švicarske, Mađarske, Ukrajine i još desetak zemalja, gdje opskrbljuje najveće trgovačke lance.

Rast bilježi i novoizgrađeno mrijestilište u Ninu u kojem je proizvedeno više od 20 milijuna komada riblje mlađi. Razvili su vlastite recepture riblje hrane, jedinstvene na tržištu, koje utječu na nutritivni sastav ribe čime su proizvode dodatno obogatiti omega 3 masnim kiselinama. Osmislili su i specijalnu liniju proizvoda, organski uzgojenu oradu i brancin.



Nazad
 
 
 
 
back to top