InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 22.09.2018 || Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  70 vrsta burgera na Zagreb Burger Festivalu 2018.!  |  50 A Burgers & Champagne bar u suradnji sa Acrobatom dovodi u Zagreb Chanel Adams  |  Hrvatska bilježi 6 posto više dolazaka i noćenja  |  Iz Villányja zlato za najnoviji pjenušac Feravina  |   'Doživjela sam stotu jer sam svaki dan pila Stellu'  |  Sir, maslac i jogurt postat će pravi luksuz  |  Tršćanski Illy na meti najvećih kompanija na tržištu kave - cijena 1,6 milijardi dolara  |   Startup za e-cigarete, vrijedan 15 milijardi dolara, širi se iz SAD-u u Europu  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |   ||
   

Cromaris: Rast svih poslovnih pokazatelja

14.03.2018

Inovacije, nove recepture, praćenje trendova i ulaganja pojačali poslovanje. Cromaris, vodeći proizvođač brancina i orade u Hrvatskoj i osmi u svijetu, dio Adris grupe, i u 2017. godini ostvario je rast svih poslovnih pokazatelja.
 
Poslovni Dnevnik prenosi, da je proizvedeno i prodano 7334 tona ribe, što je, u odnosu na prethodnu godinu, povećanje od 6,5 posto. Rast je u najvećem dijelu ostvaren na izvoznim tržištima na kojima je ostvareno 77 posto prihoda. Poslovnu je godinu obilježio i rast od 20 posto na najvećem i najznačajnijem, talijanskom tržištu. Za te poslovne uspjehe zaslužna je Cromarisova strategija rasta i razvoja temeljena na vrhunskoj kvaliteti proizvoda uz najkraći mogući rok dostave od ulova do krajnjeg potrošača.

Naime, zbog blizine tržišta i organizacije logističkog sustava, proizvodi unutar 24 sata stižu na talijansko, slovensko i hrvatsko tržište, odnosno 48 sati od izlova na ostala ključna tržišta. 

Cromaris trenutačno izvozi više od tri četvrtine svoje ukupne prodaje,a uz talijansko, prisutan je i na tržištu Slovenije, Poljske, Austrije, Njemačke, Francuske, Švicarske, Mađarske, Ukrajine i još desetak zemalja, gdje opskrbljuje najveće trgovačke lance.

Rast bilježi i novoizgrađeno mrijestilište u Ninu u kojem je proizvedeno više od 20 milijuna komada riblje mlađi. Razvili su vlastite recepture riblje hrane, jedinstvene na tržištu, koje utječu na nutritivni sastav ribe čime su proizvode dodatno obogatiti omega 3 masnim kiselinama. Osmislili su i specijalnu liniju proizvoda, organski uzgojenu oradu i brancin.



Nazad
 
 
 
 
back to top