InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 17.07.2018 || Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |  Barcaffé Barist Tour  |  Pivo nas čini pametnijima i kreativnijima  |  Stigla prestižna priznanja World Travel Awards  |  Rekordna godina za proizvodnju i izvoz piva  |  Talijanska Lavazza kupuje australski Blue Pod Coffee  |  Inovacije u duhanskoj industriji za manji rizik od štetnosti duhana  |  U zagrljaju Moslavačkog gorja, Lonjskog polja i Škrleta!  |  Kampiranje u Slavoniji sve popularnije  |  Gastro doživljaj u Marini Hramini  |   ||
   

Srbija: Oporavak tržišta piva u Srbiji za 5,2%

17.05.2018

Prema posljednjoj analizi Ekonomskog utjecaja pivskog sektora, industrija bilježi blagi oporavak od 5,2% za period 2015. do 2016, a blagi rast se bilježi i u 2017.  Pivska industrija je dio prerađivačke industrije koja je sudjelovala sa 15,6% u formiranju BDP-a Srbije. Pivovare u Srbiji su 89% nabave ili 119 milijuna eura potrošile u Srbiji da bi proizvele pivo, priopćilo je Udruženja pivara Srbije.3
 
 
Kako se dodaje u priopćenju, najvažniji poljoprivredni sastojak piva, ječmeni slad, se čak u iznosu od 98% nabavlja u Srbiji, a po prvi put se u lokalnim trgovinama pojavljuje i hmelj, i to 2% ukupnih nabavki u 2015. i 9% u 2016, što predstavlja poticaj za razvoj srpske poljoprivrede. 

U prethodne tri godine zajedničkim naporima najvećih srpskih pivara i otvorenim, konstruktivnim dijalogom s državom, što je između ostalog rezultiralo i stabilizacijom akcije, uspjeli smo zaustaviti dugogodišnji negativan trend i zabilježiti blagi oporavak pivarske industrije, što za nas predstavlja ohrabrenje da smo na dobrom putu.
 
Međutim, za postizanje stabilnog i kontinuiranog rasta kategorije piva, neophodno je dugoročno predvidivo poslovno i ekonomsko okruženje, što će utjecati na jačanje srpske ekonomije i višestruku dobrobit za tržište i društvo u kojemu poslujemo. Za nas je odgovornost prvenstveno prema okruženju jedan od ključnih poslovnih prioriteta, zbog čega ne investiramo samo u razvoj srpskog gospodarstva i društva, već se zalažemo za odgovornu konzumaciju piva, istakao je Vladimir Novaković, predsjednik Skupštine Udruženja pivara Srbije.

Ukupna zaposlenost povezana s proizvodnjom u pivarskoj industriji čini do 16.500 radnih mjesta, a u lancu proizvodnje i distribucije svaki zaposleni kreira 8,51 novih radnih mjesta. 

Članice Udruženja pivara Srbije su u 2016. godini kroz trošarine i poreze, socijalna davanja i doprinose u budžet Republike Srbije uplatile 226 milijuna eura. U 2016. izvezeno je ukupno približno 1,3 milijuna hektolitara srpskog piva u zemlje regije i EU, i to u ukupnoj vrijednosti od 41,58 milijuna eura, što predstavlja rast od 4,54% odnosu na 2008. 

Tržište piva u Srbiji:
  
  •     Pivski sektor u Srbiji predvode tri velike kompanije: Carlsberg Srbija, Heineken Srbija i Molson Coors, s tržišnim udjelom većim od 95%. 
  •     Maltinex proizvodi osnovni sastojak za proizvodnju piva, pivski slad, koji se proizvodi od 100% ječma proizvedenog u Srbiji.  
  •     Osim ovih pivara, postoje još tri manje pivovare: BIP (M6), Valjevska i Niška pivara i 20 mikro-pivara koje posluju na srpskom tržištu.
  •     Pivski sektor proizvodi oko 40 različitih vrste piva.



 
 

Nazad
 
 
 
 
back to top