InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 24.01.2020 || Vinkovo u Iločkim podrumima kao uvod u uspješnu vinogradarsku godinu  |  Feričanačko vince za pamćenje  |  Prvi hrvatski festival za mlade vinare  |  Najava: Billy Abbott s The Whisky Exchangea na 6. Whisky Fairu  |  Hrvatski izlagači na najvećem nautičkom sajmu u Europi - BOOT  |   Remaris postao novi distribucijski i tehnološki partner Settlea  |  Prestižna oznaka ADAC Superplatz 2020 za čak četiri Valamarova kamping ljetovališta  |  Aminess Sirena dobio nagradu ADAC Superplatz 2020  |  VINUM.IN - promocija drugog broja časopisa  |  Izvoz pjenušaca porastao za 35 posto  |  Badnjak na Fuliranju - riblji meni za prste polizati  |  Journal pop up We Love Local  |  Idealan spoj: orašasti plodovi i kava  |  Nova gastro ponuda na Fuliranju  |  METRO bilježi najsnažniji rast veleprodajnog poslovanja u 10 godina  |  Otvoren prvi slovenski burger bar Lars&Sven u zagrebačkom Branimir mingle mallu  |  Nezaboravno božićno druženje uz omiljene Franck čajeve i zanimljive koktele s čajem  |  Vinarija Jakopić na promociji u International Business Hotelu predstavila svu raskoš svojih etiketa  |  Vino uz žlicu (i vješalicu) u Magazinskoj kleti  |  Dvadeset šest hrvatskih tvrtki na sajmu luksuznog turizma ILTM   |   ||
   

Švicarska/SAD: Nestle daje 7,15 milijardi dolara za prodaju kave pod brendom Starbucks

09.05.2018

Švicarski prehrambeni lanac Nestle platit će Starbucksu 7,15 milijardi dolara u gotovini za preuzimanje prava na prodaju proizvoda tog američkog lanca  širom svijeta.
 

Najnovijom alijansom Nestle će učvrstiti svoju poziciju kao najveći svjetski proizvođač kave i značajnije će uvećati svoju zaradu po akciji počevši od 2019. godine, prenosi Reuters.

Kompanija Nestle ima godišnji obrt od 2 milijarde dolara, što je oko 9% od ukupnog prihoda Starbucksa, a u sklopu najnovije transakcije preuzet će oko 500 zaposlenih u Starbucksu.

Novi izvršni direktor Nestlea Mark Schneider nedavno je sektor kave označio kao ključnu stratešku oblast za ulaganje kompanije, koja je poznata po instant kavi Nescafe.

Iz Starbucksa poručuju da bi dioničarima sada trebalo vratiti oko 20 milijardi dolara u gotovini kroz otkup dionica i dividende tijekom fiskalne 2020. godine.
 
(Izvor: Reuters)

Nazad
 
 
 
 
back to top