InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 21.02.2020 || Vinski razgovori uz vina i likere Fiolić i najavu Zadar Wine Festivala   |  Aminess jedina turistička kompanija nagrađena certifikatom Poslodavac Partner  |  Najbolji hostel na svijetu dolazi na prvu hrvatsku konferenciju o hostelima   |  Osnovana Zajednica poslovnog turizma HGK  |   Vanja Halilović imenovana na poziciju direktorice marketinga tvrtke Kutjevo d.d.  |  Vinart Grand Tasting - nezaobilazno mjesto za sve koji se žele ozbiljno baviti vinom  |  Vodeći hotelijeri i investitori okupljaju se idući tjedan u Zagrebu  |  Kvaliteta najvažnija, ali uz realne cijene  |  Peta godina rekordnih razina turističkih noćenja  |  Vinari trebaju snažniju potporu države  |  McDonald's nagrađen jer zaposlenicima omogućava da ostvare svoj potencijal   |  EN PRIMEUR 2020.:nikad veći broj istarskih vinara i mladih Malvazija  |  Hrvatski vinari u Parizu  |  U Malom Lošinju otvoren prvi HoReCa centar na cresko-lošinjskom otočju  |  Bogati program 6. Whisky Faira Zagreb  |  Vinski razgovori uz noviju istarsku vinariju Valenta   |  San Mauro Muškat momjanski – priča o skladu prirode i ljudske ruke  |  Vino uz slasticu u Procaffeu  |  En Premieur 2020: Istarski vinari na jedan dan sele u Zagreb  |  FOODIN – osobni prehrambeni asistent  |   ||
   

Hrvatska: METRO Hrvatska na svoje police uvrstio The Beyond Burger

27.05.2019
METRO Cash & Carry Hrvatska prvi je trgovački lanac u Hrvatskoj koji je na svoje police uvrstio The Beyond Burger – inačicu street-food specijaliteta izrađenog od biljnih proteina koji je već osvojio američko tržište.
 
 
 
Burger od biljnih proteina razvila je tvrtka Beyond Meat specijalizirana za proizvodnju namirnica na biljnoj bazi, a profesionalni kupci koji svojim gostima žele ponuditi održiviji meni odsada ga mogu potražiti u svim METRO veleprodajnim centrima u Hrvatskoj. Posjetiteljima METRO-ovog Masterclassa „Beyond Burger: The future of protein" koji je održan u sklopu R'n'B Weekend festivala u Zagrebu, chef Tomislav Nikšić i food blogerica Anita Kozina pokazali su kako najbolje pripremiti burger od proteina budućnosti te kako će trend zamjene mesa alternativnim proteinima utjecati na ugostitelje i preferencije suvremenog gosta. 
 
METRO je uvrstio The Beyond Burger u svoju ponudu kako bi dodatno proširio ponudu ekološki-osviještenih i održivih namirnica te na taj način zadovoljio raznolike potrebe ugostitelja. The Beyond Burger prvi je veganski burger na svijetu koji izgleda, priprema se i zadovoljava apetit poput mesnog burgera, a ne sadrži soju, gluten, niti genetski modificirane sastojke.
 
„METRO Hrvatska sa zadovoljstvom predstavlja The Beyond Burger ugostiteljima i chefovima. Ovo je još jedan korak ka proširenju naše ponude inovativnim i održivim proizvodima koji će obogatiti menije naših profesionalnih kupaca. METRO posjeduje snažnu viziju i čvrsto uvjerenje u dobrobiti održive i raznolike ponude, pa je stoga naša misija ispuniti visoka očekivanja naših kupaca i partnera." – izjavio  je Vlatko Zovko, direktor nabave i ponude za svježu prehranu tvrtke METRO Cash & Carry Hrvatska.
 
METRO AG proglašen je vodećom svjetskom kompanijom prema Dow Jones indeksu održivosti četiri godine za redom, u kategoriji Prodaje prehrambenih namirnica (Food & Staples Retailing). Proširenjem ponude The Beyond Burgerom METRO nastavlja  svoja ulaganja u održiviji asortiman i cjelokupno poslovanje. U sklopu inicijative METRO Plastics, METRO će implementirati mjere kojima će umanjiti količinu konvencionalne jednokratne plastike koju kompanija svakodnevno koristi u 36 zemalja u kojima posluje. METRO će i svojim kupcima omogućiti da u vlastitom poslovanju jednokratnu plastiku zamijene održivijim rješenjima, razvojem ambalaže koja se može reciklirati, koristiti za kompost ili koristiti višekratno.



Nazad
 
 
 
 
back to top