InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 25.03.2019 || Vino uz žlicu: Bosanska jela i hrvatska vina u Sofri  |  Hrvatska proglašena najboljom destinacijom za poslovni turizam u 2018. godini!  |  Poreč u svibnju ponovno domaćin vrhunskog gastronomskog doživljaja ''Wine Nights'  |  Kabola Malvazija Amfora 2015. u završnici natjecanja ASI Contest for Best Sommelier of the World  |  Drama s kavom u Drami  |  Abeceda francuskog jezika za gurmane  |  Zagreb ovog proljeća postaje centar svijeta za sve hedoniste - stiže prvi R'n'B Weekend  |  Vinski razgovori s Tomislavom Stiplošekom uz Vina Laguna  |  Zagreb dobio gastro mjesto po svjetskim standardima, Franko's pizza & bar  |  Vino Dalmacije  |  Trs je naš  |  Završeno prvo izdanje Aminess Gourmet Laba   |  Završen dosad najveći Vinart Grand Tasting  |  Dodijeljeni kulinarski Oscari i predstavljeno drugo izdanje Gault&Millau Croatia 2019.  |  Vina Laguna nastavljaju nizati uspjehe  |  U Hrvatsku stigle još dvije nove MICHELINOVE zvjezdice!  |  Gault&Millau Croatia 2019. – još nas par dana dijeli do noći kulinarskih Oscara  |  Valamar u 2018. godini ostvario dvoznamenkasti rast poslovnih rezultata  |  Oda francuskoj kuhinji uz gala večeru Gout de/Good France   |  Središnji stručni skup vinogradara i vinara Hrvatske u četvrtak i petak u Požegi   |   ||
   

Velika Britanija: Imperial Brands najavljuje prodaju poslovanja, okreće se e-cigaretama

14.05.2018

Jedan od najvećih svjetskih proizvođača cigareta, kompanija Imperial Brands, najavila je da će prodati svoje poslovanje i fokusirati se na razvoj elektronskih cigareta i njihove upotrebe uslijed slabljenja tržišta cigareta.
 

Britanska kompanija, u čijem okrilju posluju brendovi Gauloises, Kool i Winston, izvijestila je o rezultatima za prvi fiskalni period malo iznad očekivanih, predviđajući dalji napredak u drugoj polovini godine.

Kako se navodi u priopćenju, osnaživanje rezultata će pomoći razvoju i lansiranju elektronskih cigareta, kao dio blu e-cigarette brenda.

U kompaniji smatraju da je ovo neophodan korak za održivost kompanije koja se bori s padom prodaje na tržištu tradicionalnih duhanskih proizvoda, praćenim sve izraženijim navikama potrošača o prestanku pušenja ili okretanju alternativnim, vaping proizvodima.
 
(Izvor: esmmagazine)
 

Nazad
 
 
 
 
back to top