InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 25.09.2018 || Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  70 vrsta burgera na Zagreb Burger Festivalu 2018.!  |  50 A Burgers & Champagne bar u suradnji sa Acrobatom dovodi u Zagreb Chanel Adams  |  Hrvatska bilježi 6 posto više dolazaka i noćenja  |  Iz Villányja zlato za najnoviji pjenušac Feravina  |   'Doživjela sam stotu jer sam svaki dan pila Stellu'  |  Sir, maslac i jogurt postat će pravi luksuz  |  Tršćanski Illy na meti najvećih kompanija na tržištu kave - cijena 1,6 milijardi dolara  |   Startup za e-cigarete, vrijedan 15 milijardi dolara, širi se iz SAD-u u Europu  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |   ||
   

Velika Britanija: Imperial Brands najavljuje prodaju poslovanja, okreće se e-cigaretama

14.05.2018

Jedan od najvećih svjetskih proizvođača cigareta, kompanija Imperial Brands, najavila je da će prodati svoje poslovanje i fokusirati se na razvoj elektronskih cigareta i njihove upotrebe uslijed slabljenja tržišta cigareta.
 

Britanska kompanija, u čijem okrilju posluju brendovi Gauloises, Kool i Winston, izvijestila je o rezultatima za prvi fiskalni period malo iznad očekivanih, predviđajući dalji napredak u drugoj polovini godine.

Kako se navodi u priopćenju, osnaživanje rezultata će pomoći razvoju i lansiranju elektronskih cigareta, kao dio blu e-cigarette brenda.

U kompaniji smatraju da je ovo neophodan korak za održivost kompanije koja se bori s padom prodaje na tržištu tradicionalnih duhanskih proizvoda, praćenim sve izraženijim navikama potrošača o prestanku pušenja ili okretanju alternativnim, vaping proizvodima.
 
(Izvor: esmmagazine)
 

Nazad
 
 
 
 
back to top