InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 28.05.2020 || Suradnja HTZ-a i renomiranog australskog portala Chef's Pencil  |  Otvaraju se objekti Jadrana d.d.  |  Okus ljeta u bočici- stigla je Somersby lubenica  |  Istarska priča o uspjehu i vinu  |  Bolt pokreće uslugu dostave hrane u Zagrebu - Bolt Food  |  Podrška Valamarovom programu za očuvanje radnih mjesta „Pauza, Restart“  |  Beč stimulira odlazak u restorane  |  Slovenija: Grad Ljubljana ugostiteljima smanjio najam  |  Jeste li već popili kavu u prvom virtualnom kafiću u Hrvatskoj?  |  HZJZ objavio pravila za hotelijere  |  Predlaže se vaučerska shema   |  Otvorena online vinoteka Iločkih podruma   |  Južnokorejski turistički časopis SRT uvrstio Hrvatsku i otok Rab u TOP 8 destinacija svijeta  |  Trend pada turističkih noćenja se nastavlja  |  Nautički turizam traži omogućavanje plovidbe svim plovilima i gostima  |   Zajednica pustolovnog turizma HGK traži pokretanje svih aktivnosti  |  Hotelijeri traže nastavak mjera za očuvanje radnih mjesta   |  Kongresni i poslovni turizam u velikim gubicima  |  Nova akvizicija u Badelu 1862  |  Uspješno održani prvi virtualni susreti o turizmu u Hrvatskoj   |   ||
   

Vijesti - Svijet

Stranica 6/58    | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |

04.04.2018
Izvješće je pokazalo da je ukupni promet od 100 najvećih brendova u nizozemskim supermarketima prošle godine porastao za 2,6% u odnosu na prethodnu godinu; oko 8,3 milijardi eura.

04.04.2018
Prema WTTC-ovom izvješću za 2017., turizam i putovanja su globalnom BDP-u pridonijeli s 10,4 posto ili 8.300 milijardi američkih dolara, dok je u sektoru bilo ukupno više od 313 milijuna radnih mjesta ili jedno od deset diljem svijeta. Sektor turizma i putovanja u svijetu je prošle godine stvorio 7 milijuna novih radnih mjesta, a rastom od 4,6 posto nadmašio je rast ukupnog svjetskog gospodarstva i bio najbrže rastući sektor, dok se u ovoj godini očekuje sporiji rast, ističe se u novom globalnom izvješću Svjetskog turističkog vijeća-WTTC.

03.04.2018
Hilton je danas objavio da planira otvoriti četiri nova hotela u Turskoj pod luksuznim DoubleTree by Hilton i robnim markama Hampton by Hilton. Ovi sporazumi pokazuju da Hilton doseže 90 hotela koji se trguju i razvijaju na strateškom turskom tržištu.

03.04.2018
Bacardi uvodi dva nova premium ruma i ponovo oživljava postojeći brand kako bi usmjerio tu kategoriju u profinjeniji smjer. Nova premium rumovi su Anejo Cuatro, star najmanje četiri godine i Gran Reserva Diez, koji je odležao najmanje deset godina. Bacardi će također ponuditi svoju izmjenjenu liniju Reserva Ocho.

29.03.2018
Prodaja pržene kave u talijanskom maloprodajnom sektoru u protekloj je godini iznosila 1,19 milijardi dolara, što je pad za 0,6% u pogledu vrijednosti i 4,3% u pogledu količine u usporedbi s prethodnom godinom, prema podacima koje je objavila agencija IRI. Rast segmenta kapsula postepeno je promijenio kategoriju pržene kave, i pokrenuo većinu igrača da redefiniraju i prilagode svoju ponudu novim trendovima na tržištu.

29.03.2018
Starbucks je pokrenuo fond u vrijednosti od 10 milijuna dolara za dizajniranje čaša koje se mogu reciklirati.

28.03.2018
Koliko ćete čekati u restoranu? Google će vam sada i to otkriti Google u svoje aplikacije ovih dana uvodi niz noviteta, pa će korisnici uz vrijeme čekanja u restoranima, kroz Googleovog Asistenta prijateljima puno lakše moći poslati novac

28.03.2018
Beer Ripples je specijalni pisač, koji omogućava ispisivanje poruka ili slika na pivskoj pjeni. Potrebno je samo postaviti punu čašu ili kriglu na štampač, a on će uz pomoć specijalnog mastila, koje se može konzumirati, na pivskoj pjeni nacrtati ili napisati što god želite.

28.03.2018
Šest osjetila Zighy Bay u Musandamu, Omanu, pionir u uzgoju vlastitih ekoloških proizvoda kako bi podržao svoju holističku filozofiju farmi na stolu, vidio je prvorazredno ono što nagrađuje hotel može žeti od vrtova na licu mjesta.

27.03.2018
Johnnie Walker planira ojačati prvo mjesto branda na tržištu škotskog viskija pomoću najveće marketinške kampanje u desetljeću. Diageo Australia ima u vidu investirati čak 15 milijuna dolara u novi marketinški plan pod sloganom The Next Step. Temeljit će se na sada već ikonskoj kampanji Keep walking te će se provoditi na nacionalnoj razini 18 mjeseci.


Stranica 6/58    | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
 
Vijesti - Svijet
 
 
 
back to top