InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 22.10.2018 || #StageOne – 1.364 izvedba CABAres, CABArei-a u One Suite Hotelu   |  7. Dani blatske lumblije  |  2. HOW Festival Poreč  |  Jedinstvena večer za sva osjetila održana u zagrebačkom Takenoku  |  Održana konferencija Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  70 vrsta burgera na Zagreb Burger Festivalu 2018.!  |  50 A Burgers & Champagne bar u suradnji sa Acrobatom dovodi u Zagreb Chanel Adams  |  Hrvatska bilježi 6 posto više dolazaka i noćenja  |  Iz Villányja zlato za najnoviji pjenušac Feravina  |   'Doživjela sam stotu jer sam svaki dan pila Stellu'  |  Sir, maslac i jogurt postat će pravi luksuz  |  Tršćanski Illy na meti najvećih kompanija na tržištu kave - cijena 1,6 milijardi dolara  |   Startup za e-cigarete, vrijedan 15 milijardi dolara, širi se iz SAD-u u Europu  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |   ||
   

Vijesti - Svijet

Stranica 6/57    | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |

28.03.2018
Šest osjetila Zighy Bay u Musandamu, Omanu, pionir u uzgoju vlastitih ekoloških proizvoda kako bi podržao svoju holističku filozofiju farmi na stolu, vidio je prvorazredno ono što nagrađuje hotel može žeti od vrtova na licu mjesta.

27.03.2018
Johnnie Walker planira ojačati prvo mjesto branda na tržištu škotskog viskija pomoću najveće marketinške kampanje u desetljeću. Diageo Australia ima u vidu investirati čak 15 milijuna dolara u novi marketinški plan pod sloganom The Next Step. Temeljit će se na sada već ikonskoj kampanji Keep walking te će se provoditi na nacionalnoj razini 18 mjeseci.

26.03.2018
Prihodi Kofole prošle su godine stagnirali. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosila je 36 milijuna eura i smanjila se za 10,7 %. Tvrtka je ostvarila dobre rezultate u Češkoj i Slovačkoj, a veliki rast u jadranskoj regiji. Usprkos najavljenom padu u Poljskoj, tvrtka je uspjela izgraditi nove temelje poslovanja. Grupacija Kofola ponovno je utvrdila zacrtani smjer prema zdravoj prirodnoj hrani s udjelom u ostvarenoj prodaji koji je naglo narastao.

23.03.2018
6. Free From/Functional Food Expo ove godine dolazi u Švedsku, te se odvija od 16. do 17. svibnja 2018. u izložbenom centru Kistamassan u Stockholmu. Folat, alge, grah i drevna zrnca ključni su sastojci koje proizvođači koriste za povećanje proteina i sadržaja joda za hranu bez glutena.

20.03.2018
Broj malih, lokalnih pivovara u Češkoj posljednjih godina raste, nakon što su za vrijeme komunizma desetljećima zatvarane. Oronule pivovare u toj centralnoeuropskoj zemlji, ponovo se otvaraju i oživljavaju lokalnu tradiciju spravljanja piva koja datira iz 10. stoljeća.

20.03.2018
Detaljnije gledano, SAD jer zadržao poziciju najvećeg izvoznog tržišta po vrijednosti, koja je u 2017. dosegnula 586 milijuna eura.Ukupan promet od prodaje francuskog šampanjca u 2017. dosegnuo je novu rekordnu razinu od 4,9 milijardi eura, za što je uvelike zaslužan izvoz, priopćeno je u ponedjeljak iz francuskog udruženja proizvođača.

19.03.2018
Japan Tobacco pristao je kupiti ruski Donskoy Tabak za 90 milijardi rubalja (1,6 milijardi dolara), jačajući svoju vodeću poziciju u zemlji, jer konkurencija od alternativnih cigareta pogoršava svoj domaći tržišni udio.

19.03.2018
Njemački Oetker postigao je sporazum o preuzimanju 50,67 posto udjela španjolskog proizvođaču pjenušavih vina Freixenet.

19.03.2018
Tvrtka Giant Diageo kupila je Belsazar, njemački premium aperitiv, koji je pokrenut 2013. godine. Diageo stječe Belsazar kroz tvrtku Distill Ventures, tvrtku koja pruža investicije i podršku za robne marke alkoholnih pića.

19.03.2018
Klasični festival Bacon i Beer, koji postoji već nekoliko godina, spaja ljude s namirnicama iz njihovog područja. Tijekom festivalske turneje širom SAD-a, lokalne obrtničke pivovare i kuhinje festivalskim gostima omogućuju najbolje od dva titularna priznanja.


Stranica 6/57    | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
 
Vijesti - Svijet
 
 
 
back to top