InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 16.09.2019 || U najprestižnijem svjetskom izboru Zadar Cruise Port proglašen Lukom godine 2019.  |  Prvo izdanje 'Goložece di Orsera'  |   Dva Zlata s elitnih vinskih scena dodijeljena vinima Iločkih podruma!   |  Valamar osigurao slobodan dan svim roditeljima prvašića  |  METRO poziva startupove da se prijave na program METRO Xcel  |  Radenska Adriatic na sajmu Agra osvojila tri zlatne medalje  |  Projekt G.E.T. STARS počeo je dodjelom oznaka za šest moslavačkih vinarija.  |  Kvalitetnije brendiranje domaćih vina lijek protiv jeftinog uvoza  |  Tko u Europi najviše uživa u svježe mljevenoj kavi?  |  Krauthaker Zelenac Kutjevo Rosenberg 2018 – za sve one koji traže nešto novo u sljubljivanju hrane i  |  MOŽE LI HRVATSKI TURIZAM 365?: KREATIVA I NOVE TEHNOLOGIJE  |   Bolt Food od danas dostupan u Tallinnu  |  Najljepše razglednice Zagreba nastaju na Ljetu kod Matoša  |  Sve je lako uz Barcaffè Lattiato  |  U METRO-u potražite nove vinske etikete renomirane vinarije Zlatan otok  |  U Termama Tuhelj svečano otvoren luksuzni kamp Vita  |   U Putnikovićima otvoren spomenik težaku i vinogradu  |  Ultimativni Gin & Tonic doživljaj  |  Kava koja osvaja svijet-Cold Brew  |  Booking.com kreirao Avo-Condo  |   ||
   

Vijesti - Svijet

Stranica 10/15    | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |

28.05.2015
Tvrtka Kantar Worldpanel svake godine objavljuje listu brandova koji su se najviše kupovali

27.05.2015
Suntory Holdings globalna prehrambena tvrtka koja putem podružnica proizvodi i distribuira hranu, bezalkoholna pića i alkoholna pića na svih pet kontinenata, pristao je platiti iznos od 1,2 milijarde dolara Japan Tobaccu (JT) i preuzeti segment bezalkoholnih pića, koji uključuje brand Roots kave i vode s okusima Momon Tennen-sui.

26.05.2015
Kao dio tekućeg plana "normalizacije" poslovanja, francusko-poljski proizvođač alkoholnih pića Belvédère predložit će svojim dioničarima sljedećeg mjeseca promjenu imena kompanije, prenosi LSA.

22.05.2015
Julius Meinl kava je postavila novi cilj, a to je da se u sljedećih 10 do 15 godina afirmira kao „globalni brand" u hotelima, restoranima i kafićima.

21.05.2015
Nastala je kao rezultat potrage vlasnika tvrtke koji je želio stvoriti kavu koja nije samo jaka i bogatog okusa, već i sadrži visok postotak kofeina, piše portal barmen.hr.

21.05.2015
Nizozemski D.E Master Blenders 1753 i američki Mondelez International dobili su uvjetno odobrenje Europske komisije za udruživanje njihovih poslovanja s kavom čime je nastao vodeći proizvođač te namirnice u svijetu – Jacobs Douwe Egberts.

18.05.2015
Jedna od najvećih svjetskih pivovara SABMiller preuzima londonski Meantime za nepoznatu cijenu.

18.05.2015
Heinekenova kampanja za pivo s tekilom najavila je novu eru oglašavanja i pokazala da ciljano reklamiranje preko mobilnih telefona znatno premašuje korist od TV reklama, piše na svom portalu agencija Media News and Consulting.

13.05.2015
Ikea je pronašala novi put do srca svojih kupaca. Posebno onih koji se vole izležavati, a takvih je među nama nemali broj, piše Jutarnji list.

12.05.2015
U Kini se ovih dana otvorio prvi Hello Kitty restoran. Vlasnik je uspio osmisliti čak 37 jela koji podsjećaju na Hello Kitty.


Stranica 10/15    | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
 
Vijesti - Svijet
 
 
 
back to top