InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 23.10.2018 || #StageOne – 1.364 izvedba CABAres, CABArei-a u One Suite Hotelu   |  7. Dani blatske lumblije  |  2. HOW Festival Poreč  |  Jedinstvena večer za sva osjetila održana u zagrebačkom Takenoku  |  Održana konferencija Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  70 vrsta burgera na Zagreb Burger Festivalu 2018.!  |  50 A Burgers & Champagne bar u suradnji sa Acrobatom dovodi u Zagreb Chanel Adams  |  Hrvatska bilježi 6 posto više dolazaka i noćenja  |  Iz Villányja zlato za najnoviji pjenušac Feravina  |   'Doživjela sam stotu jer sam svaki dan pila Stellu'  |  Sir, maslac i jogurt postat će pravi luksuz  |  Tršćanski Illy na meti najvećih kompanija na tržištu kave - cijena 1,6 milijardi dolara  |   Startup za e-cigarete, vrijedan 15 milijardi dolara, širi se iz SAD-u u Europu  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |   ||
   

Vijesti - Hrvatska

Stranica 4/200    | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |

18.06.2018
Nakon Osijeka, Caffe bar Ćakula u Splitu je 15. lipnja, bio druga postaja u sklopu prve službene turneje kave u Hrvatskoj. Zvijezda turneje bio je Barcaffe, jedan od regionalno najznačajnijih brendova u espresso kavi te njegovi baristi - vrhunski stručnjaci koji od pripreme kave čine pravu umjetnost. Uz Barcaffe i bariste, još jedna zvijezda se okušala u pripremanju vrhunskog Espressa: Mladen Badovinac iz splitskog benda TBF, koji ne može zamisliti niti jedan svoj dan bez kave, a na pitanje kakvu kavu najviše voli, odgovorio je da je najsretniji kada mu se servira kava iz stare brazilske poslovice; crna kao noć, vruća kao pakao i slatka kao žena!

18.06.2018
Dubrovački hotel Valamar Argosy 4* u novu sezonu ušao je s višom kvalitetom usluge te se na tržištu pozicionira kao hotel za odrasle, dok će brojnim novim sadržajima i pomno osmišljenom ponudom zasigurno oduševiti parove i sve one koji traže savršeni mir u blizini povijesnog Starog grada. Smješten u netaknutoj ljepoti poluotoka Babin kuk, idealnog za romantični i opuštajući odmor, hotel Valamar Argosy nudi mir, privatnost i zadivljujući pogled na obližnje otoke okupane jadranskim zalaskom sunca.

15.06.2018
Koncert TBF-a odlična je uvertira u raskošan glazbeni program Foodballerke. Posjetitelje od 14.6 do 15.7 očekuje još 8 koncerata grupa: Psihomodo Pop, Soul Stash, One Dread, B and the Bops, Kuzma&Shaka Zulu, Bolesna braća, Gustafa i legendarnih Songkillersa. Na plesne vragolije pozivaju i sjajni DJ'i, kao npr. Phat Phillie, Tom Polo, William Collins, Didi i Slavin Balin. Strossmayerov trg već je postao sinonim i za odličnu street food ponudu pa će svoje festivalske specijalitete ponuditi mnogi vrsni zagrebački ugostitelji. Pripremljen je i poseban dječji kutak gdje će maleni uživati u kreativnim radionicama, “napuhancima” i bungee jumpingu, a o njima će brinuti edukatori agencije Zagi Eventi.

15.06.2018
Tvrtka Nestle proširila je svoj kulinarski asortiman umaka THOMY s tri nova proizvoda – THOMY umak s čilijem, umak s kiselim krastavcima i umak s češnjakom koji ne sadrže gluten i napravljeni su od pažljivo odabranih sastojaka, zaslužnih za prepoznatljivu teksturu i bogat okus.

15.06.2018
Srpski poduzetnik Miodrag Kostić mogao bi otkazati ugovor o upravljanju hotelima potpisan sa svjetskim hotelijerskim lancem Kempinski, objavio je slovenski portal Siol.net pozivajući se na izvore iz Hrvatske, a kao razlog navodeći Kostićevu želju za većim ovlastima u upravljanju hotelima Kempinski Palace Portorož te Kempinski Hotel Adriatic u Umagu koji je MK Grupa preuzela prošle godine - prije svega novčanim tokovima.

14.06.2018
TV reklama koja izgleda kao da je snimana mobitelom, stvarni ljudi koji izgledaju kao da su se slučajno našli na snimanju, pura koja ušeta u kadar na lokalnom nogometnom igralištu koje se upravo kosi... Sve to baš i ne zvuči kao nešto što bi bilo u TV spotu poznatog pivskog brenda za najveće nogometno natjecanje na svijetu. Ali upravo tako izgledaju reklame za Karlovačko koje se emitiraju na digitalnim i TV kanalima tijekom lipnja. Glavni adut ovih niskobudžetnih spotova je humor, i bez obzira volite li nogomet ili ne, ove reklame svakako privlače pozornost.

14.06.2018
U Karlovcu je u četvrtak, 7. lipnja, održano državno natjecanje JUNIOR BARMEN KUP, natjecanje u pripremanju duge barske mješavine. Natupilo je 22 natjecatelja iz cijele Hrvatske, a Rozalija Firšt, učenica 4.d THK Strukovne škole Virovitica, ostvarila je odličan rezultat osvojivši prvo mjesto.

14.06.2018
Hrvatska turistička zajednica tradicionalno je, četrnaesti put za redom, organizirala Zlatnu penkalu, dodjelu nagrada i priznanja inozemnim novinarima i blogerima. Ove se godine svečana dodjela nagrada održala u Osijeku, a cjelokupni program, koji uključuje trodnevno studijsko putovanje 32 priznatih inozemnih novinara i blogera, od 12. do 15. lipnja obuhvaća obilazak Osijeka, Dalja, Erduta, Kopačkog rita, Đakova, kao i brojne druge turistički atraktivne slavonske lokalitete.

13.06.2018
Nakon uspješnog nastupa Škrleta na Gradecu, s velikim veseljem počinje nastavak „Dan otvorenih butelja“, u srijedu 13. lipnja 2017. u 19.30 sati na Trgu Katarine Zrinske u Zagrebu, na Gornjem gradu, u prostoru „Ljetnog kina Gradec“.Dođite, opustite se, vinski istražite i uživajte.

13.06.2018
Još je jedan vikend iza nas, a građani i posjetitelji Zagreba će ga pamtiti po jedinstvenom iskustvu koje ih je ovaj put dočekalo na Rokovom perivoju. Skriveni zeleni park u samom centru grada privukao je brojne znatiželjnike koji su bili spremni za prepuštanje i putovanje u čarobni svijet Staropramen Unplugged Experience Piknika.


Stranica 4/200    | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
 
Vijesti - Hrvatska
 
 
 
back to top