InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 14.08.2018 || 'Doživjela sam stotu jer sam svaki dan pila Stellu'  |  Sir, maslac i jogurt postat će pravi luksuz  |  Tršćanski Illy na meti najvećih kompanija na tržištu kave - cijena 1,6 milijardi dolara  |   Startup za e-cigarete, vrijedan 15 milijardi dolara, širi se iz SAD-u u Europu  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |  Barcaffé Barist Tour  |  Pivo nas čini pametnijima i kreativnijima  |  Stigla prestižna priznanja World Travel Awards  |  Rekordna godina za proizvodnju i izvoz piva  |  Talijanska Lavazza kupuje australski Blue Pod Coffee  |   ||
   

Vijesti - Hrvatska

Stranica 10/200    | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |

21.05.2018
Nakon 15 godina na tržištu i 5 godina od predstavljanja koncepta Jane vode s porukom, Jana ima novu platformu i zaokret u komunikaciji.Pod sloganom Duboko iznad svih, u samom srcu netaknute prirode svetojanskog kraja, u petak 18. svibnja predstavljen je novi vizualni identitet i nova komunikacijska strategija prirodne mineralne vode JANA. Novi, pročišćeni i pojednostavljeni dizajn etikete Janinih bočica u skladu je s filozofijom branda i činjenicom da pred potrošače JANA voda dolazi iz netaknutog izvora, u svojoj iskonskoj čistoći.

21.05.2018
U Kaptol Boutique Cinema&Baru održana je druga po redu Coca-Cola HBC Adria Konferencija HoReCa koja je okupila oko 200 hrvatskih ugostitelja i partnera Coca-Cole u Hrvatskoj. Izuzetno atraktivno bilo je izlaganje Nikosa Bakoulisa, suvlasnika globalno popularnog atenskog bara The Clumsies koji se lani našao na 6. mjestu prestižne liste 50 najboljih svjetskih barova.

21.05.2018
Posjetitelji na jednom od centralnih trgova u Münchenu ovaj su vikend mogli od 12 do 20 sati kušati neka od najboljih hrvatskih vina i delikatesa i to u sklopu brojnih štandova na kojima se predstavlja 12 hrvatskih tvrtki; Aura Delikatessen, Baba delicije – Kuća pršuta, Badel 1862, Dingač Skaramuča, Kutjevo, Maraska, OPG Rajka Dvanajščak, Osilovac – Feravino, PP Orahovica, PZ Masvin, PZ Vrbnik i Zigante Tartufi, dok se u „gastro kući“ kuhaju tradicionalna hrvatska jela.

21.05.2018
Od 1. do 3.lipnja, povodom velike hvarske obljetnice, 150. godina organiziranog turizma, u Hvaru će se održati jedinstveni festival koji slavi mediteransku prehranu i mediteranski način života koje je UNESCO uvrstio na popis svjetske nematerijalne kulturne baštine.Hvar je zajedno s Bračom zaslužan za uvrštenje hrvatske mediteranske prehrane na UNESCOv popis nematerijalne kulturne baštine na kojemu su još Italija, Grčka, Španjolska, Portugal, Maroko i Cipar.

21.05.2018
Jedanaest kilometara inspirativne šetnje, sedam okrijepnih stajališta s devet vinara, sedam lokalnih proizvođača i ugostitelja te 600 sudionika obilježili su četvrto izdanje već popularne eno-gastronomske manifestacije Istria Wine & Walk.Nakon samo 24 sata od početka prodaje sve su kotizacije za sudjelovanje rasprodane, a zaljubljenici u vino i šetnju koji su uspjeli osigurati svoje mjesto iskusili su bogatu ponudu sjeverozapadne Istre.

18.05.2018
Međimurske vinarije Štampar, Cmrečnjak i Novak predstavile su svoje odabrane etikete u zagrebačkom restoranu Apetit City. Svoja vina osobno su predstavili David Štampar, Marko Cmrečnjak i Boris Novak.Predstavljanje međimurskih vina u Zagrebu bilo je sjajna najava Urbanova 2018. godine koje se ovoga vikenda održava u Štrigovi.

18.05.2018
Poslovnicu u Grazu posjetili predstavnici medija i influenceri.Na hrvatsko tržište stiže #nestonovo – brend Momax koji, pod sloganom „i svijet je odmah ljepši!“, nudi odličan i bogat asortiman za uređenje doma po povoljnim cijenama. Momaxov koncept ponude zasniva se na kreativnom dizajnu, jednostavnosti i udobnosti te praćenju svjetskih trendova.

18.05.2018
Britanski glazbeni časopis NME (New Musical Express), po drugi je put uvrstio INmusic festival među 12 najpopularnijih festivala na svijetu, izvijestili su u četvrtak organizatori INmusica.

17.05.2018
U ovom djelu godine u Hrvatskoj 40% više kineskih turista.Hrvatska turistička zajednica (HTZ) predstavlja hrvatsku turističku ponudu na poslovnom sajmu ITB China, koji se održava u Šangaju od 16. do 18. svibnja 2018. godine. Hrvatska ponuda predstavlja se u sklopu velikog štanda European Travel Commisiona (ETC), gdje svoju ponudu predstavlja 19 europskih subjekata, među kojima i TZ grada Zagreba.

17.05.2018
Frankovka ledeno vino iz 2015. i Graševina Miraz iz 2016., poznate slavonske vinarije Feravino, osvojili su broncu na IWC-u (International Wine Challenge) i to u konkurenciji većoj od tri tisuće proizvođača iz 16 zemalja. Brončana Frankovka prvo je ledeno vino proizvedeno od ove sorte u podrumu u Feričancima koje oduševljava svakog tko ga kuša, a iznimna Graševina Miraz plijeni razvijenom sortnom aromom, izraženim mirisnim komponentama te naglašenom kremoznošću i voćnošću.


Stranica 10/200    | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
 
Vijesti - Hrvatska
 
 
 
back to top